Przejdź do głównej zawartości

Kampania od Streetcom ❤ Smakowita 4 ziarna


Wczoraj odwiedził mnie kurier z fantastyczną paczką ambasadorką jednej z nowych Kampanii Steetcom ❤ Tym razem jest to coś do jedzenia, a mowa o nowej odsłonie margaryny do smarowania Smakowita, której producentem jest ZT Kruszwica S.A.

Smakowita 4 ziarna to tłuszcz roślinny z dodatkiem ziaren, które wzbogaciły ją o pyszny smak i dodały jej nowego wymiaru jakim są przyjemne w smaku, miękkie a zarazem delikatnie chrupiące cząsteczki. Unikalna kompozycja 4 ziaren: słonecznika, dyni, lnu i sezamu została odpowiednio pokruszona i uprażona – tak aby wydobyć z nich smak, ale też aby sam produkt dobrze się smarował. W połączeniu ze Smakowitą ziarna nabrały dodatkowo soczystości i delikatności.

Czy to prawda? Tak, miałam już przyjemność jej spróbować, co z resztą widać na zdjęciu wyżej i muszę przyznać, że smakuje wyśmienicie, nawet bez żadnych dodatków. Mi jej smak bardzo odpowiada, już na chwilę obecną. Ale są to moje pierwsze wrażenia, więc oczekujcie jeszcze recenzji :)

Podczas mojego dzisiejszego posiłku ze Smakowitą 4 ziarna całości dopełniła herbatka Jagodowy Pocałunek ze sklepu Pokusa, którą dostałam w prezencie :)


#Smakowita4ziarna #ChrupkaKanapka #streetcom

Komentarze