Przejdź do głównej zawartości

Nowe pazurki

Już od dwóch miesięcy nie robię paznokci sama. Robienie sobie samej paznokci to proces bardzo czasochłonny i męczący, przynajmniej dla mnie. Podjęłam decyzję, że pozwolę sobie na małą przyjemność i teraz chodzę do stylistki paznokci a oto efekt. Nie wiem jakie produkty zostały użyte, więc w tym temacie nie będę się rozpisywać. Ogólnie nie lubię różowego, ale to połączenie kolorystyczne, bardzo przypadło mi do gustu. W oryginale pomiędzy miętowym i różowym miał być biały, ale pomyślałam sobie, że trochę srebra nie zaszkodzi. Ten srebrny brokat fajnie się wkomponował w całość, więc moje srocze serce się raduje. Do tego cały efekt fajnie podbija baza żelowa w kolorze chłodnego różu z niebiesko-fioletową drobiną. Paznokcie robiłam prawie tydzień temu, więc widać już niewielki odrost, ale mam nadzieję, że przymkniecie na to oko.

Stylizacja była wzorowana na jednej z inspiracji @monika__nails. Zajrzyjcie do niej, bo dodaje wiele ciekawych projektów.

#paznokcieżelowe #manicureżelowy #gelnails #stylizacja #manicure #kamienienaturalne #naturalstones #zielonyfluoryt #greenfluorite #różowykwarc #rozowykwarc #rosequartz #nailsideas #nailsinspo #isnpiracjepaznokciowe #beautynails #pięknepaznokcie #pieknepaznokcie #newmanicure #nowymanicure #nowepaznokcie

Komentarze