Przejdź do głównej zawartości

Eveline, Wonder Match, Puder utrwalający z ametystowym pyłkiem

Kochani, nie było mnie jakiś czas, a to dlatego że przez te kilka dni toczyłam walkę z prze okrutną anginą ropną. Niestety choroba sprawiła, że nie bardzo miałam możliwości na napisanie czegokolwiek. Gorączka sama w sobie nie była duża, ale bardziej doskwierały mi bóle głowy i karku, zmęczenie i monstrualny ból gardła przy którym nawet połykanie śliny okraszone było łzami, a co dopiero przełknięcie kęsa bułki, czy czegokolwiek. Bez leków przeciwbólowych chyba by się nie obeszło. Na szczęście mam to już prawie za sobą. No więc, muszę się pozbyć już tych jeszcze nieco świątecznych zdjęć, w końcu Wielkanoc już za rogiem...

Opakowanie i produkt:

Opakowanie jak i sam produkt są bardzo innowacyjne. Puder tak samo jak w przypadku Variete Hydra jest bardzo drobno zmielony. W tym przypadku jego kolor jest zdecydowanie jaśniejszy, jasno waniliowy. Jest bezwonny, a przynajmniej ja zapachu w nim nie wyczuwam. Pudełko mimo sporych rozmiarów ma gramaturę tylko 6g, więc o 1g więcej niż u Variete. Tak samo jak on posiada specjalne, dodatkowe wieczko, które dba o to aby produkt nie wysypał się z opakowania oraz puszek, który możemy w nim schować. Jak możecie zauważyć po zdjęciach opakowanie posiada dodatkową, dość elastyczną siateczkę, która trochę utrudnia aplikację pędzlem. Jednakże da się to jakoś ogarnąć.

Aplikacja i działanie:

Jak wspomniałam wyżej aplikacja może być nieco problematyczna. Ale o ile z hydrą miałam problem, bo zażółcała mi cerę, tak ten puder zdecydowanie jest transparentny! Bez problemu mogę nakładać go dołączonym puszkiem i nie zrobią się ciemniejsze plamy. Nie ma w nim żadnych dodatkowych efektów, jak w przypadku Hydry. Zachowuje się raczej klasycznie. Delikatnie matowi skórę, ale jest to taki bardziej naturalny mat. Nie wysusza skóry. Zdecydowanie utrwala makijaż oraz pomaga również zakryć niedoskonałości, dzięki czemu mogę się cieszyć moim makijażem znacznie dłużej. Nie wyciera się tak szybko i nie zjeżdża z twarzy, nawet przy mojej cerze mieszanej. Jestem z niego bardzo zadowolona i z czystym serduchem mogę go Wam polecić.

Dostępność i cena:

Puder póki co jest dobrze dostępny zarówno w drogeriach stacjonarnych jak i internetowych, a jego cena regularna to ok. 55-60zł. Dostaniecie go w sieciówkach: Rossmann, Hebe czy Natura, gdzie jego cena regularna wynosi 59,99zł oraz w sklepie internetowym marki gdzie aktualnie kosztuje 29,99zł. Aktualnie w Naturze trwa promocja dzięki której wydacie na niego niecałe 40zł. A od 8.04.2023 do 04.05.2023 będzie on w promocji gdzie zapłacicie za niego połowę ceny.

#eveline #wondermatch #pudersypki #loosepowder #niacynamid #pyłekametystowy #finishingpowder #puderwykończeniowy #puderwykonczeniowy #konturowanietwarzy #facecontouring #makijaż #makijaz #makeup #makeup #nowoscieveline #nowościeveline #evelinemakeup #beauty #makeup #makeuplover #makeupinspiration #współpracareklamowa #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #onyksbiały #whiteonyx #ryolit #rhyolite

Komentarze