Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy


Po roku przerwy od makijaży wracam do Was z makijażem, którego jakiś czas temu mogliście zobaczyć na stories. Co się zmieniło przez ten rok? Więcej zmarszczek, zdecydowanie więcej siwych włosów i nowe okulary... W sumie nic szczególnego 😏
 
Ogólnie miałam plan na napisanie kilku postów, ale życie jak zawsze je zweryfikowało i okazało się, że niestety wyrwanie ósemki okazało się być bardziej bolesne niż myślałam. Wszystko niestety dlatego, że była to ósemka "leżąca" i niestety nie obyło się bez rozcinania. Cały tydzień wyjęty z życiorysu z powodu bólu i opuchlizny na pół twarzy 😆

Jak widać makijaż inspirowany chustą, którą sama zrobiłam. Długo się do niego zabierałam, ale w końcu chwyciłam za pędzle i jest. Mam nadzieję, że Wam przypadnie do gustu :) Idealnie wpasowały się tutaj kolczyki od Doroty @sutasz_kryształowy.

Oczy: Creamy Eyeshadow Base NAM, GlamGlue GlamShop, Eveline,cienie pojedyncze GlamShop: Lukrecja, Świerkówka, Syrop z malin, Krem Kakowy, Poprostu Beż, Różowa Żaba, Kogel Mogel + pigment sypki neonowy Kiwi i Karotka, zielony błysk z palety Lime Eveline, kredka do oczu Golden Rose w kolorze 05 Bright Green 

Rzęsy: Exception' Eyes Mascara 5in1  + sztuczne rzęsy

Brwi: Brow Styling Soap oraz Micro Precision Brow Pencil 01 Taupe Eveline

Podkład: mieszanka Maybelline Urban Cover w kolorze 095 i Lirene matujacy z vit.E w kolorze 010 

Korektor: Wonder Match z kwasem hialuronowym 01 Light Eveline   

Bronzer: Variete Trio Palette 01 Light Eveline 

Rozświetlacz: Feel the Glow 03 Rose Gold Eveline oraz Glow Mama 02 Brzask GlamShop 

Pudry: Skin Augmenting Hydra Powder Douglas

Usta: mieszanka My Matte Lip Ink 03 Golden Rose oraz konturówka Rimmel 620 Peach Me


Komentarze