Przejdź do głównej zawartości

Eveline, Facemed+, Matujący płyn micelarny 3w1 do cery normalnej i mieszanej


Bardzo lubię kosmetyki firmy Eveline, a szczególnie lubię właśnie linię „Facemed+”. Ten płyn micelarny z opisu producenta zapowiadał się naprawdę obiecująco. Nie mogę powiedzieć, że jest bublem, ale też mnie szczególnie nie oczarował. Zgodzę się, że zgodnie z obietnicami usuwa nadmiar sebum ze skóry a także jest bardzo dobry do demakijażu, ale na tym chyba jego działanie się kończy. Dodatkowo w jego przypadku, z okolicą oczu należy uważać, chociażby dlatego że może szczypać. Mnie szczypał, a nie mam szczególnie wrażliwych oczu, więc muszę przyznać, że byłam mocno zdziwiona.

Opakowanie i produkt:

Przezroczysta butelka oklejona naklejką w kolorystyce turkusowo-miętowej. Ja miałam dużą butelkę o pojemności 650ml, ale dostępna jest również w mniejszych objętościowo wersjach. Fakt, że butelka jest przezroczysta to dla mnie duży plus, ponieważ wiadomo kiedy produkt się kończy i należy kupić kolejny, bez nagłych, przykrych niespodzianek. Płyn ma moim zdaniem bardzo chemiczny zapach i muszę przyznać, że przyzwyczaiłam się do niego chyba dopiero po miesiącu używania. Wcześniej używałam płynu z sokiem limonki od Bielendy i jego zapach wypadł o niebo lepiej.

Aplikacja i działanie:

Płyn dedykowany jest cerze normalnej i mieszanej, ale nie spełnia wszystkich zapewnień producenta. Mam cerę mieszaną i owszem usuwa z niej nadmiar sebum, ale niestety na tym jego działanie pielęgnacyjne się kończy. Nie zmniejsza widoczności porów, nie rozjaśnia przebarwień, oraz nie działa przeciwzapalnie. Nie koi też tych stanów zapalnych, które już wystąpiły. Moim zdaniem przy cerze mieszanej spełnienie właśnie tych zapewnień jest bardzo istotne. Co dalej? Jeśli chodzi o demakijaż to ładnie oczyszcza cerę, dobrze też zmywa makijaż oczu, jednak trzeba przy tym uważać, bo jak już wspominałam wcześniej, produkt ten może szczypać, co przyjemne nie jest. Nie wysusza i nie ściąga skóry. Nie podrażnia i nie uczula skóry, a także nie zapycha jej. Po aplikacji cera jest zmatowiona i gładka, dobrze oczyszczona, bez lepkiej warstwy, a lekka formuła daje uczucie orzeźwienia. Nie należy również zapominać, że produkt jest bardzo wydajny i ta butelka 650ml wystarczyła mi na ładnych kilka miesięcy.

Dostępność i cena:

Dostępny w stacjonarnie w wielu drogeriach, jak nie we wszystkich a także oczywiście w wielu drogeriach internetowych. W Rossmannie butelkę o pojemności 650ml zakupimy w cenie regularnej równej 19,99zł. Ja kupiłam swoją kiedy był w promocji za jakieś 15-16zł.

#eveline #facemedplus #płynmicelarny #plynmicelarny #micellarfluid #matujacyplynmicelarny #mattingmicellarfluid #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #oczyszczanietwarzy #cleaningface #demakijaz #demakijaż #makeupremoval #ceramieszana #combinationskin #ceranormalna #normalskin #recenzja #review

Komentarze