Przejdź do głównej zawartości

Wygrana w konkursie Long4Lashes Friends ❤ Lip Tattoo Long Lasting Lip Tint


A oto wygrana w kolejnym konkursie, którą kurier przyniósł mi tydzień temu. Tym razem jest to również marka Long4Lashes by Ocenic, a produkt jaki wygrałam to tint do ust Lip Tattoo. Oczywiście pierwsze użycie mam już za sobą, jednak jak już wiecie jestem na etapie doprowadzania ust do normalności. Kolejny ciekawy produkt, który czeka na swoją recenzję. Ostatnio brak mi weny. Po dwóch dużych kampaniach w jakich brałam udział, czyli Avon Distillery i  Smakowita 4 Ziarna, ciężko mi się zmobilizować do pisania recenzji a zaległości robią się coraz większe! Koniecznie muszę coś z tym fantem zrobić :)

#oceanic #long4lashes #wygranawkonkursie #winningthecompetition #nagroda #prize #liptattoo #liptint #tintpeeloff #longlastingtint #tintdoust #pomadkapeeloff #pomadkatintująca #elegantraspberry #fuksja #pomadkamatowa #mattelipstick #pomadkawpłynie #liquidlipstick #beautifullips #piękneusta #piekneusta #kusząceusta #temptinglips

Komentarze