Przejdź do głównej zawartości

Kącik Makijażowy - GlamBox Nude

Dzisiaj jeden z moich makijaży dziennych, jaki ostatnio sobie zmalowałam, z wykorzystaniem Paletki GlamBox Nude. Ciągle ją magluję, szczególnie dwa odcienie brązu i złota, które mają całkiem nową formułę... Właśnie te dwa cienie wyglądające obłędnie na ręce podczas swatchowania, kompletnie nie chcą współgrać z moją tłustą i opadającą powieką. Szukam na nie sposobu. Jeśli nie znajdę, to chyba będę musiała zainwestować w glamową bazę i spróbować z nią. Ale póki co ciągle się nie poddaję i walczę z nimi bo są obłędne :) Jak widać na tych zdjęciach nie doklejałam sztucznych rzęs, bo tak na prawdę w codziennym życiu tego nie robię. Moje własne rzęsy do mizernych nie należą, więc nie odczuwam potrzeby zakładania ich na co dzień. Makijaż wyszedł całkiem świeżo, więc postanowiłam go uwiecznić i się podzielić nim z Wami. 

Tak jeszcze z innej beczki... Brakuje mi malowania się pomadkami na co dzień. Przez te maseczki nie robię tego zbyt często, bo nie lubię jak pomadka, nawet w minimalnym stopniu odbija się na maseczkach. Dla mnie paranoją jest fakt, że osoby zdrowe muszą nosić maseczki na świeżym powietrzu. Rozumiem w pomieszczeniach zamkniętych i zaludnionych takich jak sklepy i inne budynki. Ale na świeżym powietrzu?  Kompletny bezsens. Jak ktoś ma być chory to będzie, tak jak z normalną grypą. I nawet jeśli będzie utrzymywał reżim sanitarny i nosił maseczkę to i tak nic tego zmieni. Wszystko jest kwestią organizmu. Dajcie nam żyć i znieście ten bezsensowny nakaz.
Oczy: Paleta GlamBox Nude @glamshop_pl @digitalgirl13, klej Glitter Primer @nyxcosmetics_pl, korektor Infallible 320 @loreal_polska
Rzęsy: tusz Variete @evelinecosmetics
Brwi: pomada Waterproof Brown Maker @bell.hypoallergenic
Usta: My Matte Lip Ink 13 @goldenrosepolska
Podkład: Always Fabulous 100 Rose Ivory @bourjoispolska
Korektor: NYX Born To Glow! 01,5 Fair @nyxcosmetics_pl
Bronzer: Beach Cruiser 01 Sandstorm @wibopl
Rozświetlacz: Glow and Go! Strobe Highlighter 02 Gentle Gold @evelinecosmetics

Komentarze