Przejdź do głównej zawartości

Garnier, Skin Naturals, Vitamin C, Rozświetlające serum na noc (10% czystej witaminy C)

Kochani, nie było mnie jakiś czas, ale każdego dnia coś się działo. Wizyta u alergologa, dentysta czy zakończenie zerówki Felicji. Do tego Felicja niefortunnie zeskoczyła z łóżka i chyba wybiła sobie duży palec u nogi, w skutek czego miała problemy z chodzeniem ^^ Nie można się przy niej nudzić. Teraz na szczęście jest już lepiej i wczoraj mogła się nawet troszeczkę przejść na pieszo. Po tym dosyć szalonym tygodniu wracam do Was z kolejną recenzją. Jakiś czas temu dostałam to serum zarówno w ramach testu od @wizazpl jak i w paczce niespodziance od marki @garnier. Jest to totalna perełka wśród mojej pielęgnacji, a w duecie z wersją 3,5% na dzień daje fantastyczne efekty. Dlatego tym bardziej cieszę się z dodatkowej buteleczki tego płynnego złota. Jak już wspominałam wcześniej efekty tego duetu kompletnie mnie zaskoczyły! Teraz moje niedoskonałości są prawie niewidoczne :)

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty w szklanej, brązowej buteleczce o pojemności 30ml, wyposażonym w aplikator w postaci szklanej pipetki. Produkt ma jakby delikatnie mniej żelową konsystencję niż wersja na dzień. Jest również mniej lepki i ciągnący się. W tym przypadku bliżej mu do wodnistej konsystencji. Jest transparentny i ma piękny żółty kolor. W tym przypadku zapach jest już bardziej chemiczny, ale nie przeszkadza szczególnie podczas aplikacji.

Aplikacja i działanie:

Serum aplikujemy oczywiście na uprzednio oczyszczoną skórę, podczas wieczornej pielęgnacji. Skóra już po pierwszym użyciu była zmatowiona i wygładzona. Już po kilku dniach mój ewentualny trądzik został ukojony. Zaczerwienienia stały się mniej czerwone i zaczęły zanikać szybciej niż normalnie. Nowe ogniska przestały się pojawiać. Jedyne nowe niedoskonałości pojawiały mi się przed miesiączką, ale były to pojedyncze zmiany, które szybko znikały. Pory w strefie T uległy znacznemu zwężeniu i spłyceniu. W duecie z wersją 3,5% efekty są wręcz niewiarygodne. Super się zgrał z moją poprzednią pielęgnacją od marki AA. Jestem tym produktem zachwycona i będę do niego wracać na pewno! A dzięki klubowi Garnier oraz Klubowi Recenzentki mam je w zapasie! Są fenomenalne!

Dostępność i cena:

Stacjonarnie dostępne w drogeriach: Rossmann, Hebe, Natura czy Superpharm w cenie regularnej 55-60zł. W tej chwili w Rossmannie i Naturze trwa promocja, w której serum to kupicie za ok. 34zł. Poza tym cytrynowe serum na noc znajdziecie również w drogeriach internetowych typu: Cocolita, eZebra czy tagomago, gdzie ich cena regularna to ok. 50-55zł. W tej chwili najtaniej dostaniecie go w mojej ulubionej drogerii eZebra, gdzie kosztuje niecałe 49zł. Jeśli macie problem z trądzikiem to koniecznie wypróbujcie to serum! A jeszcze lepsze efekty osiągniecie w duecie z wersją 3,5%!

#garnier #skincare #serumvitaminc #mojekwc #klubrecenzentki #klubgarnier #serum #wieczornapielęgnacja #eveningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #ceratłusta #oilskin #ceramieszana #combinationskin #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #howlitbiały #fluoryt #aragonit #współpracareklamowa #testowanieniesponsorowane 

Komentarze