Przejdź do głównej zawartości

Jeszcze aktualna stylizacja

Dawno nie było nic paznokciowego. Jakiś czas temu zrobiłam zdjęcie nowej stylizacji. Właściwie na ten moment to jest ona już stara, bo w przyszłym tygodniu mam zaplanowaną już następną wizytę u Karoliny. Nie wiem czemu do tej pory nie dodałam jeszcze tego zdjęcia. Pierwszy raz próbowałam zrobić zdjęcie z takiej perspektywy i nie do końca jestem przekonana czy ono mi wyszło...

W tej stylizacji postawiłam na neonowy kolorek na pograniczu neonowej zieleni i neonowego żółtego. W zależności od oświetlenia wygląda na bardziej zielony lub bardziej żółty. Bardzo niebanalny i mało oczywisty. Kolorek idealny na lato. A następnym razem może zaszaleję i pójdę w róż lub pomarańcz :D

#paznokcieżelowe #manicureżelowy #gelnails #stylizacja #manicure #hybryda #neonnails  #summernails #nailsideas #nailsinspo #isnpiracjepaznokciowe #beautynails #pięknepaznokcie #pieknepaznokcie #newmanicure #nowymanicure #nowepaznokcie

Komentarze