Przejdź do głównej zawartości

L'Oreal, Infaillible, Le Matte Resistance (Pomadka do ust - 115 Snooze Your Alarm)

Ja uwielbiam pomadki w płynie i dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pomadki, którą testowałam dzięki Klubowi Testerek Wizażu. Pomadka przyszła do mnie z wcześniej już omawianym serum w podkładzie. Przyznam się Wam, że ja bardzo sobie ukochałam pomadki marki Golden Rose i podczas zakupów to zazwyczaj po nie sięgam. Bardzo ucieszyłam się, że mogę poznać również marki Loreal.

Powiem Wam że pomadka jest bardzo ciekawa. Kolor 115 czyli Snooze Your Alarm to kolor na pograniczu brudnej cegły i brązu. Pomadka Ma mocne krycie, nie wysusza ust, i jest całkowicie nietransferowa. Jest faktycznie bardzo trwała, do tego stopnia, że ciężko ją zmyć z ust i najlepiej jeśli mamy płyn dwufazowy. W innym wypadku możemy mieć z tym problemy. Pijąc wodę, szklanka pozostaje czysta. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem na tak :)

Opakowanie i produkt:

Opakowanie jest plastikowe i bardzo minimalistyczne. W moim odczuciu wygląda tak sobie, ale najważniejsze jest to, co to opakowanie ma w sobie. Pomadka jest dość płynna, dzięki czemu jest bardzo leciutka i prawie niewyczuwalna. Myślę że konsystencję podobną ma do pomadek Golden Rose. Do tego jest mocno napigmentowana, więc jesteśmy w stanie osiągnąć zadowalający efekt już przy pierwszej warstwie. Posiada precyzyjny aplikator, zwężający się ku czubkowi. Mozna nim pięknie wyrysować usta, nawet bez konieczności obrysowywania ust konturówką. Ma bardzo przyjamny, nieco słodki zapach.

Aplikacja i działanie:

Jak już wspominałam wcześniej jej formuła jest bardzo lekka i nie tworzy skorupy na ustach. Z pewnością ogromnym plusem jest fakt, że daje nam ona piękny satynowy mat, bez efektu lepkości na ustach i bez dziur powstałych podczas łączenia ust. Co najważniejsze nie zauważyłam żeby pomadka jakoś szczególnie wysuszała usta, ale żeby nie było też ich nie nawilża. Nie transferuje na zęby w ciągu noszenia. Nie zbiera się w załamaniach ust i nie rozmazuje się podczas noszenia, nawet kącikach ust. Jeśli tak się dzieje to polecam po prostu nie docierać pomadką do samych kącików tylko 1mm przed. Taki zabieg sprawi, że w naszych kącikach nic się nie rozmaże i nie rozleje. Pomadka jest beztransferowa. Nie odbija się na szklance, czy na skórze. Co najważniejsze zjada się równomiernie, w taki jakby naturalny sposób ale tylko podczas jedzenia i intensywnego picia. W moim przypadku mogłam spokojnie napić się kawy bez obawy, że pomadka zaraz zniknie mi z ust. Jeśli ktoś ma duży problem ze skórkami, mogą być one widoczne, ale dotyczy to raczej większych i bardziej odstających skórek. Dlatego przed jej nałożeniem warto na usta nałożyć jakiś odżywczy balsam :)

Dostępność i cena:

Pomadka w tej chwili ma słabą dostępność, ale myślę że to dlatego że jest to nowość. Aktualnie możecie ją dostać w Hebe. Jej cena regularna to 90zł, ale aktualnie jest w promocji, dzięki której kupicie ją za pół ceny. Lepszej okazji nie będzie :)

#lorealparis #infaillible #lematteresistance #pomadkawpłynie #liquidlipstick #pomadkamatowa #mattelipstick #beautifullips #piękneusta #piekneusta #kusząceusta #temptinglips #nude #recenzja #review #kamienienaturalne #aragonit #jaspisleopardzi

Komentarze