Przejdź do głównej zawartości

Gentle Day, Ultra Soft Lotion Tissue (Chusteczki bambusowe z aloesem i gliceryną)

Jakiś czas temu wspominałam Wam o produktach marki Gentle Day jakie miałam okazję testować. Jak obiecałam będą bardziej szczegółowe recenzje. W pierwszej kolejności chciałam Wam przedstawić produkt, który bardzo mnie zaskoczył, bo nie spodziewałam się że chusteczki mogą być aż tak delikatne. W sumie jest to produkt, który byłam w stanie przetestować właśnie w najtrudniejszych warunkach, kiedy nos jest już podrażniony i obtarty klasycznymi chusteczkami, że aż szczypie podczas dotykania. Te chusteczki przyniosły mi niesamowitą ulgę i sprawiły, że nos bolał znacznie mniej podczas jego wycierania.

Opakowanie i produkt:

Chusteczki mają beżowy kolor, ponieważ są produkowane z niebielonej pulpy bambusowej. Są bezzapachowe i mega miękkie w dotyku. Wzbogacone są gliceryną i ekstraktem z aloesu, dzięki czemu są idealne dla skóry wrażliwej lub podrażnionej od kataru. Mają trzy warstwy, ale są cieńsze i mniejsze od klasycznych chusteczek. Za to są dosyć trwałe i mega chłonne. Nawet ich opakowanie jest wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Firma ma bardzo ekologiczne podejście do sprawy, czym zaskarbiła sobie mój szacunek.

W opakowaniu mamy 100szt chusteczek, wyciąganych górą. Dostępna jest również opcja zbiorcza, w której znajdują się 4 takie opakowania.

Dostępność i cena:

Ich dostępność w Polsce póki co jest znikoma, ale liczę na to że z czasem marka przyjmie się na polskim rynku, bo jakość ich produktów jest bardzo wysoka. Cena tych chusteczek mogłaby być minimalnie niższa, ale nie jest źle. W drogeriach, stacjonarnie za podobne chusteczki bambusowe zapłacimy ok. 10zł. Te kosztują niewiele więcej bo 12,90zł ale niestety kupić je można tylko przez internet w sklepie producenta, więc trzeba doliczyć jeszcze koszty przesyłki.

Jeśli marka będzie dostępna stacjonarnie, to z miłą chęcią sięgnę po nie ponownie, szczególnie kiedy moją rodzinę będzie gnębił katar.

#gentleday #podpaski #tampony #wkładki #higienaintymna #podpaskiekologiczne #chusteczkibambusowe #menstruacja #miesiączka #współpracareklamowa @efekt_pr

Komentarze