Przejdź do głównej zawartości

Produkty marki Gentle Day

Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z produktami marki @gentledaypl. Jest to marka dedykowana kobietom i tym kilku najtrudniejszym dniom w miesiącu. Ich produkty są bezbarwne, bezzapachowe a zatem hipoalergiczne. Wykonane są z wegańskich materiałów i posiadają certyfikat ekologiczny OEKO-TEX. 

W ciągu ostatnich dni przetestowałam kilka z tych produktów i jestem bardzo pozytywnie nimi zaskoczona. Nie udało mi się niestety przetestować wszystkiego, ale na dzień dzisiejszy jestem w stanie już napisać swoje pierwsze wrażenia o tych produktach.

W paczce znalazłam:

  • Chusteczki z aloesem i gliceryną - jest to nowość. Chusteczki mają beżowy kolor, są bezzapachowe i mega miękkie w dotyku. Idealne dla skóry wrażliwej oraz przy katarze. Jak wiecie ja ostatnio byłam chora, więc miałam pole do testowania. Mój nos, który był już dosyć podrażniony od tradycyjnych, szorstkich chusteczek, odczuł wielką ulgę w kontakcie z tymi bambusowymi. Chusteczki są dosyć trwałe i mega chłonne, chociaż są nieco mniejsze od tych klasycznych. 
  • Dezodorant w kulce - jest idealny dla osób wrażliwych i cierpiących na różnego rodzaju alergie. Szybko schnie, nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości pod pachą. Mam wrażenie, że ma też delikatne właściwości nawilżające.
  • Żel do higieny intymnej - żele do higieny intymnej lubią mnie podrażniać, dlatego raczej sięgam po sprawdzone produkty. Produkt pieni się odpowiednio i dobrze myje okolice intymne. Jest mega delikatny, nie podrażnił mnie i nie uczulił. Jestem jak najbardziej na TAK!
  • Wkładki - Ultra cienkie, idealnie przylegające do bielizny. Są prawie niewyczuwalne i niewidoczne. Są mega miękkie. Posiadają specjalny pasek anionowy z turmalinem, który chroni przed nieprzyjemnym zapachem i bakteriami. 
  • Tampony - ich jeszcze nie miałam okazji używać, ale na pewno pojawi się ich recenzja z czasem. Póki co warty uwagi jest fakt, że każdy tampon zapakowany jest w papierową owijkę. Jest to piękna idea ograniczająca otaczający nas plastik! Brawo!
  • Podpaski - tych również, nie miałam okazji używać. Tak jak wkładki są mega cienkie. Każda z nich jest osobno zapakowana, dzięki czemu są super do torebki. Również posiadają wspomniany wcześniej pasek anionowy.
Jestem mega zadowolona z tych produktów. Ich jakość jest naprawdę fenomenalna! Dziękuję marce za możliwość testowania. Szczególnie chusteczki uratowały mnie podczas choroby :) Na dzisiaj to tyle.  Spodziewajcie się ich bardziej szczegółowych recenzji w przyszłości :)

#gentleday #podpaski #tampony #wkładki #dezodorantwkulce #higienaintymna #podpaskiekologiczne #chusteczkibambusowe #okres #menstruacja #miesiączka #współpracareklamowa @efekt_pr

Komentarze