Przejdź do głównej zawartości

Apis, Fruit Shot, Żel pod prysznic 'Banan'

Dzisiaj fantastyczna polecajka dla Was! Kto z Was miał żele marki Apis? Kupiłam go na promocji -50% w stacjonarnej drogerii w dwóch wersjach zapachowych: banan z opuncją oraz malina z granatem. Dzisiaj przedstawiam Wam wersję bananową. Jej zapach jest przeobłędny! Zapach bananowy to u mnie ciężki temat, bo uwielbiam go ale oczywiście pod warunkiem jeśli jest to zapach naturalny a nie ten sztuczny, który nawet koło bananowego nie leżał... Dlatego jeśli piszę Wam, że ten żel pod prysznic pachnie bananem to musicie mi uwierzyć na słowo! Pokochałam go od pierwszego poniuchania tak samo jak moja 8letnia już (bo dzisiaj kończy 8lat!) córka :D Cały czas mi go podkradała :D

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty w butelce o pojemności 500ml. Posiada otwarcie typu klik, które jakoś szczególnie się nie zacina. Każdy z zapachów ma butelkę w innym, mocno intensywnym kolorze, kojarzącym się z owocem, którego zapach posiada. Grafika jest bardzo minimalistyczna, ale przyciąga wzrok i wzbudza ciekawość. Żel ma fantastyczny, słodko bananowy zapach, który dość długo utrzymuje się na skórze. Nie jestem pewna, ale chyba był bezbarwny.

Aplikacja i działanie:

Produkt jest całkiem gęsty, jednak nie ma problemu z jego wydobyciem z butelki. Swoją gęstością przypomina większość żeli do kąpieli. Jest to żel pod prysznic, ale z powodzeniem można go dodać również do kąpieli. Z pewnością ilość piany nas zadowoli. Produkt bardzo dobrze oczyszcza i tworzy pachnącą pianę, której jest całkiem sporo. Nie wysusza, nie uczula i nie podrażnia skóry. Jego wydajność jest całkiem dobra. Oczywiście w zależności czy jest dolewany do wody czy też na gąbkę jego zużycie waha się od średnio wydajnego do wydajnego, co moim zdaniem nie wypada wcale aż tak źle.

Dostępność i cena:

Dostępność jest całkiem ok, ale mogłoby być lepiej jeśli chodzi o tą stacjonarną. A piszę to dlatego, że niestety nie ma tych żeli w Rossmannie.  Z tego co udało mi się znaleźć, dostępne są stacjonarnie tylko w Hebe w cenie 22zł. Aktualnie są one w promocji, w której dostaniecie je za niecałe 18zł. Internetowo dostaniecie je tylko w kilku drogeriach (Darmarsklep oraz eZebra) oraz w sklepie marki w cenie ok 18-23zl. Teraz są one w promocji kupicie je tam za ok. 14zł.

#apis #fruitshot #plyndokapieli #płyndokąpieli #żelpodprysznic #zelpodprysznic #showergel #bubblebath #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #tygrysieoko #onyksbiały #aragonit

Komentarze