Przejdź do głównej zawartości

GlamShop, Błyskawiczny podkład w pudrze

To mój pierwszy podkład w pudrze, jaki miałam okazję testować i miałam do niego wysokie oczekiwania. Niestety ale okazało się inaczej, ponieważ niestety mnie do siebie nie przekonuje. Jego krycie jest normalne, porównywalne do zwykłego pudru do twarzy. Zaś zaaplikowany na podkład prędzej czy później robi ciastko. Być może lepiej się sprawdza na cerze suchej, albo to ja obchodzę się z nim nieumiejętnie. Ale do jego aplikacji używałam puszku dołączonego do opakowania, więc powinno być ok. Taki podkład w pudrze to ciekawa alternatywa na letnie upały, jednakże kiedy potrzebuję lepszego krycia to już robi się nieciekawie, niestety... O ile uwielbiam markę jeśli chodzi o cienie czy też klej pod błyski to ten produkt niestety na listę ulubieńców raczej nie trafi. Ja posiadam go w chyba najjaśniejszym kolorze czyli Jasny Neutralny.

Opakowanie i produkt:

Okrągłe opakowanie o bardzo minimalistycznej szacie graficznej, zamykane na magnes. Ma troszkę kredowy zapach, ale nie jest on wyczuwalny podczas aplikacji. Pudełko zawiera aż 10g produktu a do tego zawiera dobrej jakości lusterko oraz aplikator w postaci puszka. Puszek jest mięciutki i w ogóle nie drapie skóry. Produkt ma matowe wykończenie i jest dosyć aksamitny pod palcem.

Aplikacja i działanie:

Jak wspominałam wcześniej, nałożony na pielęgnację sprawdza się całkiem fajnie, szczególnie w upalne dni. Miał być kryjący, a ostatecznie krycie jest za słabe jak dla mnie, szczególnie kiedy ma się niedoskonałości. Na podkładzie z kolei lubi się ciastkować, przynajmniej w przypadku mojej cery mieszanej. U mnie wystarczyła chwila i moje sebum połączone z potem sprawiło, że podkład się zważył a strefa w okolicy nosa wyglądała bardzo nieświeżo i brzydko.

Dobrze, że kupiłam go na promocji, bo byłaby to strata pieniędzy. Kupiłam go chyba rok temu i pół roku leżał gdzieś w szafie, aż sobie o nim przypomniałam i zaczęłam go testować :D Jakiś czas temu wyszła jego ulepszona wersja i ponoć jest kryjący, ale jeśli mam być szczera jeszcze nie wiem czy się zdecyduję na jego kupno...

Dostępność i cena:

Dostaniecie go w Kontigo. Odcień Naturalny jest nawet w tej chwili objęty promocją i kosztuje 13zł. W sklepie GlamShop ta wersja jest już niedostępna, za to jego ulepszony odpowiednik kupicie za 45zł. Jeśli ktoś z Was ma tą lub nową wersję tego podkładu to dajcie znać, jak się on sprawdził w waszym przypadku, bo u mnie takie trochę lekkie rozczarowanie jest :)
 
#glamshop #podkładwpudrze #podkładbłyskawiczny #instantpowderfoundation #makijaż #makijaz #makeup #makijażtwarzy #eyemakeup #kamienienaturalne #naturalstones #ametyst #amethyst #dolomit #dolomite #onyksbiały

Komentarze