Przejdź do głównej zawartości

Adidas, for Women, Cool & Care 6w1 (Antyperspirant w sprayu)

Aktualnie mam różową wersję zapachową. Ponieważ z jakiegoś powodu nie mogę znaleźć mojego pomarańczowego Adidasa Intensive już w Rossmannie, zakupiłam różowy 6w1, ale nie do końca ją polubiłam jeśli chodzi o zapach.

Opakowanie i produkt:

Opakowanie białe z dodatkiem koloru różowego. Szata graficzna raczej prosta i minimalistyczna, ale moim zdaniem to nawet dobrze. O ile jak go wąchałam w sklepie to pachniał znośnie, to na skórze śmierdzi mi już mydłem jakich używało się w latach 90. Idzie go ścierpieć jednak osobiście jednak mi się nie podoba, tym bardziej, że jest on mocno duszący. Dezodorant dobrze leży w dłoni, i jest wygodny w użytkowaniu.

Aplikacja i działanie:

Jest to antyperspirant, którego spokojnie można używać wiosną, jesienią i zimą, jednak uważam, że na lato się on nie nadaje – zresztą jak większość z nich. Niweluje przykry zapach jednak, nie ogranicza potliwości, szczególnie latem. Zapach utrzymuje się przez kilka ładnych godzin, niestety nie wytrzymuje on całego dnia. Nie uczula i nie podrażnia. Zastyga zaraz po aplikacji i nie zostawia śladów na ubraniach. Ja latem wspomagam się Blokerem z Ziaji. Wtedy dezodorant jako dodatek całkiem fajnie się sprawdził. Nie można zapomnieć o tym, że jest całkiem wydajny.

Dostępność i cena:

Dostępne są w Rossmannie w cenie regularnej ok. 12zł, oczywiście na promocji można go już dostać za jakieś 8zł. Możne je spotkać również w wielu innych drogeriach stacjonarnych jak i internetowych, więc ich dostępność jest duża.

#adidas #forwomen #adidaswomen #collandcare #antyperspirantwsprayu #dezodorant #antyperspirant #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #przeciwpoceniu #againstsweating #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #pielęgnacjaskóry #pielegnacjaskory #skincare #recenzja #review

Komentarze