Przejdź do głównej zawartości

Ziaja, Krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem

Ostatnio cienie towarzyszą mi nieustannie. Moim zdaniem są one raczej średnio widoczne, ale ten krem kompletnie nic nie zrobił jeśli chodzi o ich redukcję, a to właśnie obiecuje producent. Jest to mój drugi krem pod oczy jaki stosowałam i niestety oba nie poradziły sobie z rozjaśnieniem cieni. Poprzednik chociaż ładnie pachniał, sprawiając że jego aplikacja była przyjemniejsza i znacznie lepiej nawilżał.

Opakowanie i produkt:

Opakowanie w postaci tubki z aplikatorem o minimalistycznej szacie graficznej w kolorystyce biało-niebieskiej. Tubka kremu wygląda jak tubki większości kremów pod oczy. Pozwala na aplikację odpowiedniej ilości produktu, bez pryskania z butelki.

Aplikacja i działanie:

Konsystencja kremu jest raczej gęsta, jednak po krótkim kontakcie ze skórą robi się bardziej lekka i mokra, przez co niestety krem wolno się wchłania. Krem nawilża i wygładza skórę, ale jest to efekt naprawdę delikatny i subtelny. Nie uczulił mnie i nie podrażnił. Nie kłóci się też z podkładem czy korektorem. Jest bezzapachowy. Ja osobiście wole jak krem ma subtelny zapach, dzięki czemu aplikacja jest przyjemniejsza. Co najważniejsze nie zredukował w ogóle cieni pod oczami, mimo iż są raczej średnio widoczne. Ogólnie używam go już 1,5 miesiąca i efekty naprawdę są bliskie zeru. Uwielbiam tą markę, ale tego kremu niestety więcej nie kupię :(

Dostępność i cena:

Słabo dostępny stacjonarnie. Niestety nie wszystkie apteki mają produkty Ziaji. Niska cena. Ja dałam chyba niecałe 6-7zł, więc naprawdę niewiele, ale też niewiele on zdziałał. Możliwe, że na kogoś innego podziała, ale sama nie wiem.

#ziaja #krempodoczy #eyecream #undereyecream #eyecreamwithcornflower #krempodoczyzbławatkiem #rozjaśniającykrempodoczy #rozjasniajacykrempodoczy #brighteningeyecream #kremrozjaśniający #kremrozjasniajacy #brighteningcream #kremrozjaśniającycienie #kremrozjasniajacycienie #creamthatbrightensshadows #cieniepodoczami #darkcirclesundereyes #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #recenzja #review

Komentarze