Przejdź do głównej zawartości

Test Ambasadorki Kosmetycznej ❤ mini balsamy do ciała Instituto Español


Druga paczka była od Ambasadorek Kosmetycznych. To mój pierwszy test, do którego się dostałam. W udziale przypadły mi trzy mini balsamy marki Instituto Español. Każdy z nich ma 100ml pojemności. Taki trochę powiedziałabym kieszonkowy, idealny w podróż :) Oczywiście każdy z nich ma inne zastosowanie, i tak:

Pierwszy z nich Instituto Español Avena Collagen to balsam do ciała, który zawiera śluz ślimaka. Ten z kolei ma w sobie między innymi kolagen, elastynę, allantoinę, witaminy A, C, E, kwas glikolowy oraz naturalne składniki antybakteryjne. Balsam nawilża, regeneruje, uelastycznia, ujędrnia i wygładza zmarszczki. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Przyznam szczerze, że ten najmniej mnie interesuje, bo nie mam aż takich problemów jeśli chodzi o jędrność skóry.

Drugi z nich Instituto Español Urea to nawilżający balsam a raczej mleczko do ciała, które zawiera aż 10% substancji czynnej-mocznika. Mocznik jest substancją o dużej zdolności absorbowania wody, dzięki czemu zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry. Mleczko nawilża, regeneruje, wygładza i uelastycznia. Przeznaczone do suchej i wrażliwej skóry.Stworzone na bazie mocznika.W okresie letnim zapewni on odpowiednią regenerację skóry po opalaniu. O tak, to już coś bardziej trafione w potrzeby mojej skóry :)

I trzeci, ostatni Instituto Español Aloe Vera to balsam a raczej nawilżające mleczko do ciała z wyciągiem z aloesu, który zawiera najwięcej witamin takich jak: A, B1, B2, B6 i B12. Dzięki dobrym właściwościom nawadniającym jest idealne po opalaniu. Doskonale nawilża, regeneruje, odżywia, uelastycznia i ujędrnia. Dzięki kombinacji składników odżywczych skóra będzie zawsze odpowiednio nawilżona i zdrowa.

Zapowiada się ciekawie. Najbardziej mnie zaintrygowały ostatnie dwa czyli Urea i Aloe Vera. Nie mogę się doczekać testowania.


Komentarze