Przejdź do głównej zawartości

Nowy test z Klubu Recenzentki ❤ NIVEA MicellAIR® SKIN BREATHE Płyn micelarny do cery normalnej i mieszanej


Już dwa tygodnie temu przyszła do mnie paczka z Klubu Recenzentek, w której dostałam do przetestowania płyn micelarny z serii NIVEA MicellAIR® SKIN BREATHE dedykowany cerze normalnej i mieszanej. Płyn cały czas testuję, jednak jakoś nie miałam kiedy zdjęcia wrzucić.
O płynach micelarnych, jak i całej serii NIVEA MicellAIR® SKIN BREATHE zrobiło się głośno już ładnych kilka miesięcy temu. To jest chyba druga edycja tego testu, bo o ile pamiętam zgłosiłam chęć udziału w teście przy pierwszej, jednak się do niego nie dostałam. Tym razem miałam więcej szczęścia.

Co pisze producent o swoim produkcie?

JAK DZIAŁA:
Zawarte w płynie micelarnym cząsteczki zwane micelami działają jak magnes, skutecznie usuwając makijaż, zanieczyszczenia i sebum. Dzięki temu płyn efektywnie i łagodnie oczyszcza twarz, oczy i usta. Delikatny dla rzęs. Bezzapachowy. Bez spłukiwania. Bez pocierania.

EFEKT:
Idealnie czysta i miękka skóra. Bez pozostałości po makijażu i tłustego filmu, dzięki czemu Twoja skóra wygląda zdrowo i może oddychać. 

Jesteście ciekawi ile z tych obietnic spełni producent? A może ktoś z Was już go ma? Napiszcie Wasze opinie. Tymczasem już za kilka dni pojawi się jego recenzja.

#nivea #micellAIR #skinbreathe #płynmicelarny #plynmicelarny #micellarfluid#ceranormalna #ceramieszana #pielęgnacja #pielegnacja #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #makeupremoval #demakijaż #demakijaz #oczyszczanietwarzy #cleanningface# #micele #witaminaE #wizazpl #wramachtestu #klubrecenzentki 

Komentarze