Przejdź do głównej zawartości

Oceanic Polka, seria Brzoza, Szampon i maska do włosów (Włosy zniszczone i osłabione)

Zestaw kosmetyków marki Polka dostałam w ramach testu Wizażanek. W jego skład wchodzi szampon i maska z serii Brzoza, dedykowanej włosom przetłuszczającym się i wypadającym. Kosmetyki pachną obłędnie, a zapach ten nasuwa mi na myśl kwiaty bzu. Nie wiem tylko dlaczego, skoro w składzie nie widziałam nic związanego z tymi kwiatami. Owszem były tam różne ekstrakty: kwiatu rumianka, owocu brzoskwini, owocu jabłka, kory brzozy, pokrzywa czy owocu moreli, ale nic związanego z bzem. Cały zestaw po 2 tygodniach zapowiada się całkiem obiecująco. Miejmy tylko nadzieję, że moja miłość nie skończy się po dłuższym użytkowaniu, bo efekty są naprawdę super i szkoda by było spisywać ten zestaw na straty. 

Opakowanie i produkt:

Szampon zapakowany jest w transparentną butelkę o pojemności 400ml, natomiast maska w dużej aczkolwiek poręcznej tubie o pojemności 200ml. Szata graficzna całej serii jest prosta i jednocześnie przyciąga wzrok. Szampon jest bezbarwny, natomiast maska koloru białego i jak wspominałam wcześniej pachną obłędnie. Ich zapach jest bardzo intensywny i długo utrzymuje się na włosach. Dla mnie jest  to plusem, jednak podejrzewam, że dla niektórych może on przeszkadzać. Jak wiadomo to kwestia raczej indywidualnych upodobań.

Aplikacja i działanie:

Po umyciu szamponem włosy mimo iż jeszcze mokre,wydają się szorstkie w dotyku, a nawet powiedziałabym, że się plączą podczas przeczesywania ich palcami. Efekt identyczny jak w zestawie Herbal Essences. Dopiero po zastosowaniu maski z zestawu włosy stają się delikatne i miłe w dotyku, a także zdecydowanie łatwiej się rozczesują. Dlatego jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem szamponu, to najlepiej zakupić od razu szampon i maskę lub dostępną w sprzedaży odżywkę. 
Szampon średnio się pieni, przez co traci trochę na wydajności, jednak mieści się to w granicach akceptowalności. Co do działania to linia ta bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Zestaw dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy a także faktycznie redukuje przetłuszczanie się włosów. Wcześniej mycie głowy co drugi dzień było koniecznością, przy tym szamponie głowę myję co trzy dni. Mało tego. Już po pierwszych dwóch użyciach zauważyłam, że szampon ograniczył mi wypadanie włosów o 2/3. 
Co do działania maski do włosów warto dodać, że nie zauważyłam żeby obciążała włosy, nawet jeśli są one tak cienkie jak moje. A to akurat duży plus.
Dodatkowo póki co seria mnie nie uczula i nie podrażnia i mam szczerą nadzieję, że tak już pozostanie do samego końca. 

Dostępność i cena:

Cała seria oczywiście dostępna jest w Rossmannie w bardzo przystępnej cenie, ponieważ cena regularna szamponu i odzywki to tylko 9,99zł, natomiast maski 11.99zł. Aktualnie dostaniecie je w promocyjnej cenie po 7,99zł oraz 9,49zł. Póki co bardzo polecam, ale testować będę dalej i gdyby coś się zmieniło to z pewnością dam jeszcze znać :)

#oceanic #polka #polkakosmetyki #polkabrzoza #seriabrzozowa #szampondowłosów #maskadowłosów #szampondowlosow #maskadowlosow #shampoo #conditioner #shampooandconditioner #szampon #odżywka #odzywka #szamponiodzywka #włosyprzetłuszczającesię #wlosyprztluszczajacesie #oilyhair #greasyhair #nadmiernewypadaniewłosów  #mojekwc #kwc #nadmiernewypadaniewlosow #hairloss #wizazpl #wramachtestu #klubrecenzentki #recenzja #review

Komentarze

  1. Bardzo dobry produkt i ogólnie ciekawa firma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! Ja jestem oczarowana. Spodziewałam się raczej niezbyt przyjemnie pachnącej brzozy a seria powaliła mnie obłędnym zapachem bzu :) Działanie również jest widoczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz