Przejdź do głównej zawartości

Nowy test z Klubu Recenzentki ❤ Zestaw kosmetyków marki Polka Seria Brzozowa


Przedwczoraj dostałam paczkę z zestawem kosmetyków marki Polka. Tym razem w ramach testu Wizażanek dostałam szampon i maskę z serii Brzoza, dedykowanej włosom przetłuszczającym się i wypadającym, czyli coś idealnie dla mnie! Kosmetyki pachną obłędnie, a zapach ten nasuwa mi na myśl kwiaty bzu. Nie wiem tylko dlaczego, skoro w składzie nie widziałam nic związanego z tymi kwiatami.
Zapach jest bardzo intensywny. Mimo iż kosmetyki były szczelnie owinięte streczem, to i tak zaraz po otwarciu paczki czułam ten błogi zapach. Jeśli mam być szczera spodziewałam się o wiele gorszego zapachu, typowego dla szamponów brzozowych.

To jest moje pierwsze zetknięcie z tą marką, mimo iż z firmą Oceanic zetknęłam się wcześniej chociażby podczas testu niedawno recenzowanej bazy do paznokci Long4Lashes

Mam wysokie oczekiwania co do tej serii i mam nadzieję, że się nie zawiodę...

A tutaj w skrócie działanie obu kosmetyków.

*Informacja z materiałów informacyjnych o teście (https://wizaz.pl/akcje/oceanic/polka-testowanie)

#oceanic #polka #polkakosmetyki #polkabrzoza #seriabrzozowa #szampondowłosów #maskadowłosów #szampondowlosow #maskadowlosow #włosyprzetłuszczającesię #wlosyprztluszczajacesie #oilyhair #greasyhair #nadmiernewypadaniewłosów #nadmiernewypadaniewlosow #hairloss #wizazpl #wramachtestu #klubrecenzentki 

Komentarze