Przejdź do głównej zawartości

Long4Lashes Nails, Hard Extreme Hardening Nail Base (Baza-utwardzacz do paznokci)

Super fajny produkt, który pozwala nam się cieszyć mocniejszymi paznokciami już od pierwszego użycia. Efekt natychmiastowy. Jeśli macie paznokcie miękkie od hybrydy to sięgnijcie właśnie po ten produkt! Dla mnie jest on sztosem. Ja od zawsze mam miękkie paznokcie, które szybko się łamią. Taka ich natura. A ten produkt sprawia, że są one o wiele mocniejsze. Może już nie pamiętacie, ale ja tą bazę dostałam do testów od producenta w ramach konkursu Klubu Long4Lashes Friends. To była moja pierwsza styczność z tą marką i jestem pod mega wrażeniem.

Opakowanie i produkt:

Baza koloru mlecznego zamknięta w szklanym opakowaniu o pojemności 10ml. Kolorystyka całej marki bardzo mi się podoba. Białe opakowania z elementami złota. Klasyczne i minimalistyczne co uwielbiam. Buteleczka posiada złota nakrętkę z aplikatorem w postaci pędzelka. 

Aplikacja i działanie:

Zgodnie z zaleceniami producenta aplikujemy dwie warstwy bazy raz na dwa dni. Ale uwierzcie mi, że nawet jeśli zaaplikujecie ją tylko dwa razy w tygodniu to efekt i tak się utrzyma. Jeśli używamy jej regularnie to stan naszych paznokci poprawia się bardzo szybko, w efekcie nasze paznokcie stają się mocniejsze. Ogólnie jak wspominałam na początku wpisu odczuwalna jest różnica już po nałożeniu pierwszej warstwy. Muszę przyznać, że jak zwykle nastawiłam się raczej sceptycznie i sama nie mogłam uwierzyć w tak zauważalny rezultat już po naniesieniu pierwszej warstwy. To był dla mnie wielki szok! 

Dostępność i cena:

Dostępność stacjonarna jest raczej wysoka, ponieważ jest bazę możemy dostać w sieci Rossmann w cenie regularnej 21zł. Muszę przyznać, że jak na efekty które ona daje to jest to cena bardzo w porządku. Polecam każdemu, ponieważ jest to moja miłość od pierwszego użycia!
#Long4Lashes #oceanic #bazautwardzacz  #lakierdopaznokci #nailpolish #odzywkadopaznokci #odżywkadopaznokci #nailconditioner #hardeningnailbase #hardnails #recenzja #review #idealnapohybrydach #perfectafterhybrids #odzywkapohybrydach #conditionerafterhybrids #słabepaznokcie #slabepaznokcie #weaknails #wzmocnieniepaznokci #strengtheningthenails

Komentarze