Przejdź do głównej zawartości

NYX Professional Makeup, Born to Glow!, Radiant Concealer (Rozświetlający korektor do twarzy)

Korektor dostałam w zestawie do testu od Wizaz.pl i jestem w nim zakochana! Ten korektor jest fantastyczny. Leciutki, idealny pod oczy, praktycznie niewyczuwalny, jak druga skóra. Do tego ma kolory dla bladolicych takich ja. Do testów dostałam cztery kolory: 1,5 – Fair, 02 – Alabaster, 06 – Vanilla oraz 07 – Natural. Używam tylko trzech kolorów, ponieważ odcień Natural był zdecydowanie za ciemny do zakrywania niedoskonałości i za jasny do konturu, Oddałam go więc mojej przyjaciółce. Odcień Fair jest jaśniutki, jego mieszanka z odcieniem Alabaster pięknie rozświetla przestrzeń pod okiem. Do przykrywania niedoskonałości najbardziej pasuje do mnie odcień Alabaster, który idealnie współgra z odcieniem mojej skóry. O ile podkład w odcieniu Alabaster ciemnieje, o tyle przy korektorze nie zauważyłam żadnych zmian w kolorze. 

Opakowanie i produkt: 

Opakowanie w tubce z aplikatorem zakończonym gąbeczką. Całkiem fajna sprawa, tym bardziej, że za w korektorach z aplikatorem takim jak w błyszczykach zostaje dużo produktu, który ciężko wydobyć. Wydaje mi się, że zastosowanie takiego rozwiązania pozwala nam na wykorzystanie go w pełni. Sam korektor ma lekką formułę, która szybko zastyga. Ale najważniejsze jest to że posiada on dużą gamę kolorystyczną, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Posiada nawet tak ciemne kolory, które można wykorzystać do konturowania twarzy. 

Aplikacja i działanie: 

Jak już wspomniałam wcześniej ja aplikuję go gąbeczką, a następnie doklepuję go palcem. Kiedy używałam gąbeczki, część korektora się odbijała, przez co korektor tracił na kryciu. Jeśli już o kryciu mowa jest ono średnie, ale z możliwością do budowania. Ładnie leży na skórze, szczególnie na tej delikatnej pod oczami. Jest bardzo wydajny. Nie trzeba go dużo aby uzyskać pożądany efekt mimo średnio krycia. Nie uczulił, nie podrażnił i nie zapchał. Jest trwały jak na tak lekką konsystencję i nie ciemnieje, a przynajmniej ja tego nie zauważyłam. Bardzo się polubiliśmy. 

Dostępność i cena: 

Dostępny w wielu drogeriach internetowych w cenie regularnej 36zł. Cena dosyć wysoka jak za nieco ponad 5ml. Bardziej opłacalny jest korektor Loreal Infallible, który jest tańszy i ma o wiele większą pojemność bo 11ml. Na pewno będę na niego polować jak będzie w promocji!
#NYX #borntoglow #radiantconcealer #korektorrozświetlający #wramachtestu #KlubRecenzentki #Wizazpl #korektor #corrector #korektordlabladziochów #concealerforpalepeople #concealerforpaleskin #korektordlabladych #jasnykorektor #brightcolor #mediumcoverageconcealer #korektorśredniokryjący #korektorsredniokryjacy #recenzja #review

Komentarze