Przejdź do głównej zawartości

Anwen, Odżywka do włosów o różnej porowatości "Nawilżający bez"

Kochani, po Proteinowej Magnolii i Emolientowym Irysie przyszła kolej na trzecią odżywkę dla włosów o średniej porowatości, czyli Nawilżający Bez. Nie jest to odzywka dedykowana tylko jednej, konkretnej porowatości. Można jej używać bez względu na naszą porowatość. Humektanty to substancje posiadające zdolność pobierania i wiązania wilgoci z otoczenia. Ich zadaniem jest zatrzymanie wody we włosach, a zatem nawilżenie ich. Odżywka Nawilżający Bez zawiera aż 5 takich substancji, które mają zdolność wiązania i utrzymywania wody wewnątrz włosa (nawet do 72 godzin). Siła humektantów zawartych w odżywce sprawia, że włosy stają się dobrze nawilżone, a przez to bardziej błyszczące, gładkie i sprężyste. Fantastyczna odżywka. Włosy po niej stają się błyszczące i gładkie w dotyku, a do tego przez długi czas pachną obłędnie bzem.

Opakowanie i produkt:

Odżywka ta zamknięta jest w plastikowej tubie, o pięknej szacie graficznej, oczywiście przedstawiającej kiście bzu. Produkt  ten dostępny jest w dwóch wersjach objętościowych, czyli 100ml i 200ml. Produkt ma białą barwę i raczej średnio gęstą konsystencję, a do tego obłędny zapach, który utrzymuje się na włosach bardzo długo. Warto zaznaczyć, że tuba ta wykonana jest z PCR czyli tworzywa pochodzącego z recyklingu. Fantastycznie, że firma rozwija się z duchem czasu i wprowadziła ekologiczne rozwiązania tego typu, mające na celu ograniczenie powstawania złego plastiku. Jednakże ostatnio marka wprowadziła do swojej oferty te same produkty w opakowaniach aluminiowych. Niestety ich grafika jest już trochę inna, w moim odczuciu gorsza, ale myślę że dla osób ograniczających zużycie plastiku to fajna alternatywa. 

Aplikacja i działanie:

Jeśli chodzi o aplikację, to tak jak wspomniałam wcześniej na stronie producenta znajdziemy specjalny harmonogram, którym możemy się posłużyć i ewentualnie modyfikować. Ci co mnie regularnie obserwują wiedzą, że ja swój harmonogram zmodyfikowałam i zamieniłam dwa mycia emolientowe na humektantowe. Włosy po użyciu tej odżywki dobrze się rozczesują, są miękkie i gładkie w dotyku, a także lejące i pełne naturalnego blasku. Co więcej ciągle rosną mi nowe włosy, więc jest szansa że kiedyś doczekam się bujnej czupryny sprzed 20lat :) No i ten obłędny i intensywny zapach, który utrzymuje się cały dzień a nawet dłużej. Ja jestem z niej mega zadowolona. Ogólnie uwielbiam wszystkie trzy odżywki. A żeby nie być gołosłowną używałam ich ok. 2-3 miesięcy zanim postanowiłam cokolwiek o niech napisać. Teraz kupiłam czwartą odżywkę i jest nią Proteinowa Zielona Herbata, która jest aktualnie w fazie testów.

Dostępność i cena:

Aktualnie odżywki marki Anwen mają całkiem fajną dostępność, zarówno stacjonarną jak i internetową. Stacjonarnie znajdziecie je w drogeriach sieci Rossmann, Hebe, Natura w cenie regularnej 28-29zł za 200ml. Dodatkowo w Naturze dostępna jest też wersja 100ml, za którą w cenie regularnej damy 16,99zł, z tym że opcja ta dostępna jest tylko online. Co więcej jest ona również szeroko dostępna w sklepach internetowych, gdzie ich ceny oscylują od 12zł do 15zł za 100ml i od 20zł do 28zł za 200ml. Oczywiście odżywki można kupić w pakiecie dedykowanym odpowiedniej porowatości włosów, za który zapłacimy w zależności od sklepu od 36zł do 50zł. Ja swój zestaw trzech odzywek kupiłam w drogerii puderek.com.pl (na allegro) i zapłaciłam za niego 38,49zł.

#anwen #nawlżającybez #nawilzajacybez #różnaporowatość #roznaporowatosc #averageporosity #odzywkahumektantowa #odżywkahumektantowa #humectantconditioner #odżywkadowłosów #odzywkadowlosow #hairconditioner #pielegnacjawlosow #pielęgnacjawłosów #haircare #świadomapielęgnacja #swiadomapielegnacja #consciouscare #pieknewlosy #pięknewłosy #beautifulhair #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #ametyst #amethyst #howlitbiały #howlitbialy #whitehowlite

Komentarze