Przejdź do głównej zawartości

Best Nine roku 2021

Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z postem, który podsumuje mój cały rok 2021 na Instagramie. W tym pod wieloma względami ciężkim dla mnie roku udało mi się opublikować na Instagramie 214 postów, zdobyć prawie 3tys nowych obserwatorów oraz otrzymać od Was ponad 141tys serduszek i prawie 2,5tys komentarzy. To był rok w którym mocno rozwinęłam mój profil. Moje kompozycje zdjęć stały się bardziej kolorowe, ciekawe i zróżnicowane. Dzielę się z Wami moją twórczością, przeczytanymi książkami, moją miłością do pysznej kawy i herbaty oraz przełamałam w końcu rutynę kosmetyczną i dodaję ostatnio więcej makijaży. Do tego bardzo mocno zainspirował mnie Kalendarz GlamShopu 2021. Poza zwykłymi zdjęciami zaczęłam również dodawać swatche i krótkie filmiki. W grudniu przełamałam również moją niechęć do TikToka, tylko dlatego aby moje filmiki były jeszcze ciekawsze. W roku 2021 włożyłam w ten profil wiele pracy i poświęciłam wiele czasu na jego rozwój. Mam nadzieję, że teraz będzie on dla Was jeszcze ciekawszy.

#bestnine #bestnine2021 #bestgrid #bestgrid2021 #podsumowanieroku #najlepszezdjecia2021 #rok2021 #kolazzdjec #kolażzdjęć

Komentarze