Przejdź do głównej zawartości

Pilaten, Krystaliczna maska kolagenowa na usta

Kochani od środy jestem już na nowym mieszkaniu. Pokoje ciągle mam pełne worków i kartonów i jeszcze wiele pracy i rozpakowywania przed nami. Nie wiem czy uda mi się coś zmalować jeszcze w tym tygodniu... Zrobię co w mojej mocy, bo mam pomysł na makijaż tylko nie wiem jak mi to wyjdzie z jego zrobieniem, bo póki co jest tu słabe oświetlenie, no i nie wiem jak będzie ze zrobieniem zdjęcia. Zrobię co w mojej mocy aby do niedzieli wstawić zaległy makijaż. 

Za to dzisiaj zapraszam na post z kategorii pielęgnacji ust, czyli kolagenowa maska na usta marki Pilaten. Dostałam ją jako gratis w paczce do zamówienia z ręcznie szytymi gumkami od Justyny czyli @_frotki.handmade_. Gumka, którą widzicie na zdjęciu to właśnie jedna z tych zamówionych i jeśli jesteście zainteresowani to mam na nie specjalny kod "ANIA1", który upoważnia Was do odbioru jednej gumki za darmo przy każdym zamówieniu.

Jednak wracając do tematu samej maseczki. Maseczka jest bardzo przyjemna i chłodna, mimo iż nie trzymałam jej w lodówce. Na początku delikatnie mrowiła i szczypała w usta, jednak uczucie to szybko minęło. Po zabiegu usta były faktycznie bardzo dobrze nawilżone, skórki zmiękły i wystarczyło je tylko zrolować palcem aby się ich pozbyć. Usta wyglądały a pełniejsze i jędrniejsze. Przyznam szczerze, że po raz pierwszy używałam tego typu maseczki i jestem po wrażeniem. Szkoda tylko, że efekt jest krótkotrwały. Sam zabieg robiłam późnym wieczorem, a rano niestety usta wróciły do stanu normalnego, tyle że nie było widać skórek.

Jednakże, osobiście uważam że to całkiem fajna sprawa, chociażby dla osób które robią makijaże. Usta na zdjęciach wyjdą pełniejsze, a pomadka na tak nawilżonych ustach z pewnością będzie wyglądać pięknie.

Jeśli chodzi o dostępność to bywa różnie. Stacjonarnie dostaniecie ja w drogeriach Jasmin, Douglas czy Rossmann. Najtaniej damy za nią w drogerii Jasmin bo niewiele ponad 1zł. W Rossmannie zaś jej koszt przekracza 3zł. Oczywiście dostępność internetowa jest dosyć duża i dostaniecie jej ceny również oscylują od 1zł do 3zł. Ja po jej wypróbowaniu zamówiłam sobie pakiet 10szt za ok. 12zł na Allegro.

#pilaten #maskanausta #maskakolagenowa #lipmask #naturalstones #kamienienaturalne #amethyst #ametyst #kwarcrozowy #kwarcróżowy #rosequartz #domowespa #homespa #recenzja #review

Komentarze