Przejdź do głównej zawartości

Ręcznie robione prezenty świąteczne - chusta mamy

Wiem, że tak właściwie zgodnie z ostatnią kolejnością powinien być teraz makijaż, jednakże musimy się nagle przeprowadzić na inne mieszkanie. Z tego powodu moja głowa była cały czas przepełniona myślami i problemami dnia codziennego bardziej, niż robieniem makijażu i zdjęć, co nie oszukujmy się trochę czasu zajmuje. W tej chwili ogarniamy pakowanie, na dniach będzie przeprowadzka i mam nadzieję że pod koniec tygodnia wrzucę post z zaległym makijażem. 

Aby nie przeciągać mojej nieaktywności w nieskończoność dzisiaj post z chustą własnej roboty jaką zrobiłam na szydełku dla mamy. Był to jej prezent świąteczny a ponieważ święta już dawno za nami, mogę zaprezentować ją w całej swojej okazałości. Chusta zrobiona została z włóczki marki Kokonki w kolorze A405, na który składają się cztery kolory: błękit, niebieski, kobalt oraz granat. Jest to kokonek o 50% akrylu i 50% bawełny. Chusta została zrobiona na podstawie wzoru Klasyk, jednak odrobinę go przerobiłam i wykończyłam ją falbanką oraz chwostami na obu jej końcach. Jeśli ktoś jest zainteresowany to zdjęcia przedstawiające postęp pracy nad nią znajdziecie na InstaStory na moim profilu. Chusta idealnie nadaje się do noszenia w okresie wiosny i jesieni a także ciepłej zimy. Jednak w dniach jakie mieliśmy ostatnio, kiedy to temperatura spada do -10 stopni, ta chusta może być za cienka.

Właściwie pierwszą chustę zrobiłam dla siebie, a że spodobała się ona między innymi mojej mamie, to narodził się pomysł aby zrobić taką chustę dla mamy, siostry i teściowej na święta. Osobiście uważam, że takie prezenty własnej roboty są bardzo cenne, dzięki ogromowi uczuć i pracy jakie zostały włożone w ich zrobienie. A co Wy myślicie o tego typu prezentach?

Tak poza tym jakby ktoś był chętny na takie cudo to zapraszam do napisania DM. Z chęcią wykonam taką chustę na zamówienie.

#handmade #szydełko #szydełkowanie #kokonki #rekodzielo #hobby #mojapasja #mypassion #wolnyczas #freetime #rękodzieło #szydełkoweinspiracje #chustatrójkątna #chustaklasyk #pomysłnaprezent #pomyslnaprezent

Komentarze