Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci - Halloween

Dzisiaj witam Was moją najnowszą stylizacją. Jest ona raczej prosta i bez udziwnień, ale już w klimacie zbliżającego się Halloween. W tym okresie połączenie czerni i pomarańczu jest bardzo na topie, nie uważacie? Ten pomarańczowy w rzeczywistości jest w bardziej żywym neonowym odcieniu, jednak aparat trochę mi te kolory przekłamał, najprawdopodobniej wina leży w czarnych elementach tła. Ale musicie mi uwierzyć na słowo. Jak zwykle stylizację wykonała mi @smykajkarolina, której prace znajdziecie na FB. 

Co do wczoraj wspomnianej recenzji, zdjęcia swatchy zrobiłam, więc jutro pojawi się post o pisakach do brwi od Eveline, które kupiłam sama, jeszcze zanim przyszła paczka ze współpracy. 

Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba taka stylizacja! Jestem ciekawa Waszych opinii!

Miłej niedzieli Kochani 💓

#paznokcieżelowe #manicureżelowy #gelnails #stylizacja #manicure #hybryda #jesiennepaznokcie #autumnnails #halloween #halloweennails #nailsideas #nailsinspo #isnpiracjepaznokciowe #beautynails #pięknepaznokcie #pieknepaznokcie #newmanicure #nowymanicure #nowepaznokcie

Komentarze