Przejdź do głównej zawartości

Wieczór z książką 📖 Kroniki Rosewood tom 5 Księżniczka na zawsze - Connie Glynn


Nie czytałam poprzednich tomów cyklu, ale po zarysie fabuły doszłam do wniosku, że może być ciekawa. Zanim przejdę do moich odczuć o tej książce najpierw coś o bohaterach.

Ellie to zbuntowana księżniczka, która nie ukrywa już swojej prawdziwej tożsamości. Charyzmatyczna chłopczyca, która tak naprawdę nie potrafi zachować się jak damę przystało, za to rola księcia pasuje jej wręcz idealnie.

Lottie jest jej portmanką, pragnącą ochronić ją przed zakusami Lewiatana. Ale głęboko w sobie skrywa wielką tajemnicę. Aby uratować Ellie musi pokonać swój strach, poznać samą siebie oraz odkryć w sobie uczucia, o które nawet siebie nie podejrzewała.

Jamie jest partyzanem Ellie, jej ochroniarzem na całe życie, który zaprzysiągł strzec księżniczki za wszelką cenę – zniknął jednak w tajemniczych okolicznościach. Żywi do Lottie nad wyraz silne uczucia. Ale czy to na pewno miłość?

Ellie, Lottie, Jamie… Tym razem nie wszystkim z tej trójki było dane powrócić do Rosewood Hall. Los ich rozdzielił, ale być może jest to szansa na poznanie samych siebie i zweryfikowanie własnych uczuć. Teraz, kiedy królestwu Maradawii zagraża niebezpieczeństwo, gra toczy się o najwyższą stawkę.

Czy odnajdą w sobie siłę by poznać siebie samych? Czy ich ścieżki przetną się ze sobą ponownie? Jako przyjaciele? A może jako wrogowie? Na te pytania musicie odpowiedzieć sobie sami.

Książkę lekko się czyta. Wiedziałam, że jest to książka młodzieżowa i domyślałam się, że gdzieś tam będzie jakaś miłość, być może nawet związek. Ale spodziewałam się mimo wszystko nieco innego zakończenia. Ja rozumiem, że to młode osoby, poznające tak na prawdę siebie samych, wpadające w wir różnego rodzaju uczuć i pokus, ale jakoś nie takiego zakończenia się spodziewałam. To nie tak, że nie jestem tolerancyjna, ale odczuwam przesyt jeśli chodzi o liczbę związków homoseksualnych w jednej książce :) Więcej nic nie piszę, bo nie chcę zdradzić zbyt dużo :)

#księżniczkanazawsze #princesseverafter #connieglynn #ksiazkoholik #premiera #czaswolny #freetime #relaksprzyksiążce #wieczórprzyksiążce #relaks #wieczórzksiążką #wieczorzksiazka #czytaniejestsexy #czytambolubię #czytambolubie #instabook #bookstagrampl #książka @insignis_media @connieglynn


Komentarze