Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - Makijaż orientalny

Dzisiejszy makijaż jest bardzo mroczny jak na mnie, ale fajnie wpasował się w klimat makijaży jesiennych, którymi teraz przepełniony jest Instagram. Jest to makijaż inspirowany makijażami orientalnymi, w których króluje czarna linia wodna i kocie oko. Mam nadzieję, że udało mi się osiągnąć ten efekt. Miałam konkretną wizję tego makijażu, chociaż ciągle brakuje mi tutaj jakiejś fajnej chusty w czarnym bądź bordowym kolorze. Niestety nic takiego nie posiadam, a na zakupy w internecie trochę już za późno. I pomimo braku dodatków mam nadzieję, że tym makijażem uda mi się wywalczyć jedną z nagród w rozdaniu Glam-Shopu (#glamoriental2022). A do wygrania jest przecudna kolekcja Oriental! Oj, można by było trochę nią poszaleć, bo jest dosyć użytkowa :) Makijaż wykonałam cieniami Glam-Shopu a dokładniej mini paletkami Smoky, Ciepła i Z kolorem.

Oczy: Creamy Eyeshadow Base NAM, GlamGlue GlamShop, Cienie Glam-Shop: Zaciemnienie (Smoky), Kogel Mogel, Migdałowy (Z kolorem), Faworytka, Gwóźdź programu, Apetyczny i Anonim (Ciepła), czarny Million Dollar Eyealner Wibo, Smart Liner w odcieniu Satin Black Revers

Rzęsy: tusz Variete wersja klasyczna Eveline + sztuczne rzęsy

Brwi: Brow & Go! So Fluffy Mydło do stylizacji brwi Eveline, Brow Art Duo Medium pisak do brwi Medium Eveline oraz kredka Micro Precise Brow Pencil Taupe Eveline

Podkład: Wonder Match Lumi 05 Light Eveline

Korektor: Liquid Camouflage z kwasem hialuronowym 02 Light Vanilla Eveline

Bronzer: Color Icon Sunset Striptease Wet'n'Wild

Róż: Velour Blush On  w kolorze Camellia Affect

Rozświetlacz: Variete Liquid Highlighter 01 Champagne Gold Eveline oraz Brzask GlamShop x Adrianna Grotkowska

Pudry: Variete Hydra Loose Powder Eveline

Usta: My Matte Lip Ink 13 Golden Rose, kredka 04 Red Fire Max&More

Soczewki: Fire-Green marki MyColourEye

Z kodem "KUFERTESTERKI" otrzymacie na te i wiele innych soczewek rabat -12% w sklepie mycoloureye.com 👍

Komentarze