Przejdź do głównej zawartości

Best Nine 2022 na Instagramie - Podsumowanie roku 2022

Kochani, właśnie zaczął się ostatni dzień roku 2022. Jest Sylwester i jutro będzie już Nowy Rok. Czy lepszy, czy też gorszy, okaże się z czasem. Ten rok miał być lepszy niż 2021. Czy taki był? No niezupełnie. Do najłatwiejszych on nie należał, niestety. Życie na mojej drodze w roku 2022 położyło wiele kłód, ale jakoś brnę dalej z nadzieją, że kiedyś będzie lepiej. Są chwile szczęśliwe, nie mówię że nie. Za każdą taka chwilę jestem wdzięczna z całego serca.

W tym szczególnym dla wielu ludzi dni, przychodzę do Was z podsumowaniem, kolejnego roku na Instagramie, który dane mi było spędzić z Wami.

Kochani w roku 2022 udało mi się opublikować 110 postów, i dostałam od Was około 112 tysięcy ❤ Za każde z nich jestem Wam ogromnie wdzięczna. Nie wiem ile było komentarzy, bo tegoroczne aplikacje tego nie zliczają. Wiele osób powiększyło moje grono obserwatorów, ale też trochę z nich je opuściło. Dziękuję Wam za to, że jesteście tu ze mną! Życzę Wam aby Wasze plany noworoczne doczekały się spełnienia! Aby rok 2023 był dla Was rokiem lepszym niż ten aktualny. Abyście zaznali dużo ciepła i szczęścia i aby dopisywało Wam zdrowie. Tego ostatniego pożyczę również sobie i Felicji. Nie oczekuję wiele, zdrowie moje i mojej rodziny wystarczy :)

Szczęśliwego Nowego Roku 2023, Kochani!

#bestnine #bestnine2022 #bestgrid #bestgrid2022 #podsumowanieroku #najlepszezdjecia2022 #rok2022 #kolazzdjec #kolażzdjęć

Komentarze