Przejdź do głównej zawartości

Makijaż Świąteczny z Eveline

Wczoraj wykonałam dla Was moją wersję makijażu świątecznego. Paletka Let's Try! to paletka, w której najlepiej się odnajduję, zarówno jeśli chodzi o kolorystykę matów, jak i o moc błysków. Początkowo zamysł był taki aby zrobić makijaż całkowicie inną paletką, ale jednak te błyski najlepiej do mnie przemawiają. Niestety filmiku nie będzie do tego makijażu, bo już w trakcie robienia zdjęć, córka miała nawrót choroby i znowu wymiotowała... Zrobiło się zamieszanie i już nie byłam w stanie dokończyć robienia zdjęć, a co dopiero nakręcenia jeszcze wideo. Udało mi się jakoś wybrać kilka najlepszych ujęć z tego co zdążyłam zrobić, ale były robione bez lampy i ich jakość jest troszkę słabsza. W najbliższym czasie postaram się również wykonać makijaże kolejnymi dwiema paletkami.

Mamy dzisiaj Wigilię, więc chciałabym Wam życzyć przede wszystkim Zdrowych i Spokojnych Świąt w gronie najbliższych Wam osób! Aby te dni były pełne radości i rodzinnego ciepła. Mam nadzieję, że ten czas da Wam wytchnienie od trudów codzienności oraz przywróci nadzieję na lepsze jutro :*

Oczy: Creamy Eyeshadow Base NAM, GlamGlue GlamShop, Paletka Let's Try! Eveline, Kredka 03 Hazel Eyes Max&More, na linii wodnej kredka żelowa Variete 05 Nude Eveline, czarny Million Dollar Eyealner Wibo

Rzęsy: tusz Sexy Girl Eveline + sztuczne rzęsy

Brwi: Brow & Go! So Fluffy Mydło do stylizacji brwi Eveline, Brow Palette - Dark Brown Pierre Rene oraz pisaki  Eveline

Podkład: Liquid Control HD 002 Soft Porcelain Eveline

Korektor: Wonder Match z kwasem hialuronowym 01 Light Eveline

Bronzer i róż: Variete Trio 01 Light Eveline

Rozświetlacz: Variete Liquid Highlighter 01 Champagne Gold Eveline oraz Variete Trio 01 Light Eveline

Pudry: Wonder Match z pyłkiem ametystowym Eveline,

Usta: My Matte Lip Ink 05 Golden Rose, konturówka Lasting Finish Lip Liner 120 Pink Candy Rimmel, błyszczyk Diamond Lip Luminizer 10 Rose Violet Eveline

#eveline #evelinecosmetics #christmasmakeup #makeup #christmas #beauty #makeup #christmasbeauty #makeuplover #makeupinspiration #makijaznaswieta #swiatecznymakijaz #christimaspartymakeup #xmasinspo #newyear #współpracareklamowa

Komentarze