Przejdź do głównej zawartości

Jesienna stylizacja paznokci

To moja aktualna stylizacja paznokci. Upatrzyłam ją u @paulinawojanowska, a odwzorowała ją na moich paznokciach, jak zawsze @smykajkarolina. Niestety zdjęcie nie zostało wykonane świeżo po zrobieniu stylizacji, więc jest już mały odrost. Paznokcie idealnie wpasowują się w klimat jesieni. Są listki, jest fiolet i butelkowa zieleń, które są kolorami kojarzącymi mi się nieodzownie z jesienią. Tak się złożyło, że owa stylizacja pasuje mi nawet do aktualnie robionej przeze mnie chusty Baba :D

Podoba Wam się taka stylizacja? Może ktoś z Was się zainspiruje i zrobi podobną :) 
Dajcie znać w komentarzach :)
Pozdrawiam ciepło :)

#paznokcieżelowe #manicureżelowy #gelnails #stylizacja #manicure #hybryda #neonnails  #nails #autumnnailsideas #nailsinspo #isnpiracjepaznokciowe #beautynails #pięknepaznokcie #pieknepaznokcie #newmanicure #nowymanicure #nowepaznokcie

Komentarze