Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy

Tak, sama w to nie wierzę, ale przychodzę do Was z postem makijażowym 😁 W końcu się zmotywowałam i zrobiłam kolejny makijaż inspirowany chustą. Może tego nie widać po zdjęciach, ale w tym roku wyjątkowo szybko jestem opalona. Bladości na twarzy dodaje mi tutaj akurat podkład, ale mam mnóstwo jasnych piegów, które są widoczne nawet pomimo makijażu 😅 A jak wiadomo wszem i wobec, aparat to wynalazek który nie ma litości i podkreśli wszystko, szczególnie zmarszczki, których o zgrozo trochę już mam, a o siwych włosach już nawet nie wspominam 😅
Patrzę na ten makijaż i zadziwia mnie fakt, że tak mi dobrze w różu, którego osobiście nie znoszę 😁

Oczy: Creamy Eyeshadow Base NAM, GlamGlue GlamShop, cienie pojedyncze GlamShop: Bombka, Syrop z malin, Śliwka Smoky, Mokry róż, Dziewczęcy oraz Jestem modny, kredka do oczu Variete 12 i 10 Eveline

Rzęsy: Exception' Eyes Mascara 5in1 Douglas + sztuczne rzęsy

Brwi: Micro Precision Brow Pencil 01 Taupe Eveline oraz Moon Over Lamination and Color 02 Stars from the stars

Podkład: mieszanka Maybelline Urban Cover w kolorze 095 i Lirene Matujacy z vit.E w kolorze 010 

Korektor: Wonder Match z kwasem hialuronowym 01 Light Eveline   

Bronzer: Glamour Pressed Bronzer w kolorze Pure Love Affect

Roż: Velour Blush On  w kolorze Camellia Affect

Rozświetlacz: Variete Highlighter Extreme Shine Effect 02 Eveline

Pudry: Skin Augmenting Hydra Powder Douglas

Usta: mieszanka My Matte Lip Ink 13 oraz Longstay Liquid Matte 53 Golden Rose, konturówka Rimmel 125 Indian Pink

Kolczyki: @sutasz_krysztalowy

Chusta: zrobiona przeze mnie czyli @artystycznystyl


Komentarze