Przejdź do głównej zawartości

Motkowa stylizacja paznokci

Tak, to kolejna stylizacja paznokci w kolorystyce inspirowanej motkiem :D Chyba zrobię taką całą serię :D Jest jeszcze aktualna, chociaż zdjęcie jest sprzed 3 tygodni i w sumie zaraz będę miała kolejną... Sama stylizacja podejrzana na IG @boho.paulina, ale zmieniona została kolorystyka, tak aby pasowała do motka 💙 Stylizację robiła mi moja Kochana i bardzo zdolna @smykajkarolina :)

Pazurki pięknie komponują się z motkiem "004" marki AZT MotkiOmbre, z którego miałam plan zrobić chustę Leanna lub Coolness ale ostatecznie doszłam do wniosku, że ta nitka ombre wypada w nich trochę za pstrokato i te piękne wzory w tym wszystkim giną... Motek ma 4 nitki, w tym jedna jest nitką ombre. Jeśli macie jakiś pomysł na chustę to piszcie w komentarzach!

A tak z innych spraw, takich codziennych. Dzisiaj było u nas niesamowicie gorąco. Pomimo iż wiał wiatr, dosyć silny, ale był równie gorący i zamiast chłodził tylko pogarszał sprawę. Teraz, kiedy piszę tego posta, za oknem szaleje burza. Przyniosła ona porywy chłodniejszego aczkolwiek bardzo silnego wiatru. Na tyle silnego, że musiałam pozamykać okna 😂 Dobrze, że wczoraj wyciągnęłam wiatrak :D A jak jest u Was? Znośnie? Czy też wiatraki poszły w ruch?

#paznokcieżelowe #manicureżelowy #gelnails #stylizacja #manicure #hybryda #odrobinalata  #nailsideas #nailsinspo #isnpiracjepaznokciowe #beautynails #pięknepaznokcie #pieknepaznokcie #newmanicure #nowymanicure #nowepaznokcie


Komentarze