Przejdź do głównej zawartości

Lovely, Liquid Camouflage Conceal & Contour (Intensywnie kryjący kamuflaż do twarzy)

Ten korektor to ostatni hit, który zatrząsł Internetem. Korektor miał być drogeryjnym odpowiednikiem Tarte Cosmetics, który kosztuje 160zl. Czy faktycznie jest on taki cudowny jak zachwalają go blogerki? No cóż. Sama zakupiłam ten korektor, po zachwytach kilku youtuberek, żeby przekonać się o jego fenomenie na własnej skórze. To co zastałam po jego kupieniu ogromnie odbiegało od tego czego oczekiwałam. Ktoś z Was ma? Sprawdza się u Was?

Zapewnienia producenta:

Sam producent za wiele o nim nie pisze. Na opakowaniu jest tylko napisane, że jest to intensywnie kryjący korektor do twarzy i nic poza tym. Na stronie producenta o dziwo nie ma tej wersji. Jest tylko wersja z fioletową nakrętką czyli „Kryjący korektor w płynie”.

Opakowanie i produkt:

Opakowanie raczej solidne. Mam je już czwarty miesiąc i nic się z nim nie dzieje. Opakowanie jak dla mnie ma jeden wielki minus, a to dlatego że nie jest przezroczyste. Jest to minusem, ponieważ nie wiadomo kiedy produkt się kończy i któregoś pięknego dnia robi nam on wielką niespodziankę. Duży, fajny aplikator. Ja mam korektor w kolorze 01-SOFT i jest to idealny jasny kolor pod oczy dedykowany bladziochom takim jak ja. Produkt o dosyć fajnej konsystencji, chociaż mógłby być odrobinę gęstszy. Niestety mało wydajny. Po kliku miesiącach używania go tylko i wyłącznie pod oczy opakowanie jest już na wykończeniu, a i tak nie używam tego korektora codziennie. Produkt o raczej przyjemnym zapachu.

Aplikacja i działanie:

Aplikuje się go całkiem fajnie. Grubszy aplikator w niczym nie przeszkadza. Dobrze się nanosi, dobrze łączy się z podkładami. Nie ciemnieje podczas noszenia. Nie uczula i nie podrażnia. Niestety co do krycia to wielkie rozczarowanie. Jak dla mnie jest ono średnie, a nawet idzie w kierunku słabego. Nie przykrywa moich cieni pod oczami, jak już przykrywa je tylko w 50%, co nie wygląda dobrze. Wspomagam się dodatkowo innymi korektorami. Bardzo podkreśla suche skórki i wysusza skórę pod oczami. Dodatkowo ściera się w ciągu dnia. No jak dla mnie średniak nad średniaki. Kompletnie nie tego oczekiwałam.

Dostępność i cena:

Ja z jego dostępnością nie miałam problemu, chociaż czytałam wiele opinii, że znika w ekspresowym tempie z półek. Dostępny jest w każdym Rossmannie, w regularnej cenie kosztuje ok. 15zł. Cena jest całkiem w porządku, jednak w tej kategorii cenowej można kupić o wiele lepsze korektory. Także jeśli mam być szczera to kompletnie nie rozumiem tych zachwytów nad tym korektorem. A jeszcze to porównanie do korektora za 160zl? Hm… Nasuwa się pytanie. Czy ten korektor z Tarte jest aż taki słaby i czy w takim razie warto jest wydać na niego aż 160zl? Nigdy go nie miałam, bo to raczej produkt nie na moją kieszeń, ale coś mi tutaj nie gra :)

#lovely #liquidcamuflageconceal #kamuflaż #kamuflaz #camouflage #korektor #corrector #korektordlabladziochów #concealerforpalepeople #concealerforpaleskin #korektordlabladych #jasnykorektor #brightcolor #mediumcoverageconcealer #korektorśredniokryjący #korektorsredniokryjacy #recenzja #review

Komentarze