Przejdź do głównej zawartości

Nowy test z Klubu Recenzentki ❤ tusze i puder Maybelline


Wczoraj dostałam kolejną paczkę z Klubu Recenzentki ❤❤❤ Udało mi się dostać do kolejnego testu i tym razem są to produkty marki Maybelline. 

SnapScara to kolorowe tusze, które można zmyć za pomocą płatków kosmetycznych i ciepłej wody. I to wszystko ponoć bez efektu pandy podczas demakijażu :) Do testów otrzymałam kolory: Pitch Black - typowo czarny, Black Cherry - zgaszony fiolet oraz Deja Blue - piękny chabrowy. Jest to typ maskary o silnych właściwościach zwiększających objętość rzęs. Tusz unosi rzęsy u nasady oraz idealnie je rozczesuje. Posiada specjalnie wyprofilowaną szczoteczkę, która pokrywa nawet najkrótsze rzęsy. Nooo... muszę przyznać, że zapowiada się ciekawie.

Dodatkowo w paczce znalazłam puder Face Studio Setting Powder w kolorze Porcelain. Jest to utrwalający puder matujący, który utrwala zarówno korektor jak i podkład. Oczęta zaświeciły mi się od razu jak zobaczyłam jego pięknie blady kolor, idealny dla takiego bladziocha jak ja.

Od dzisiaj zaczęłam testowanie tych skarbów :3 Także wyczekujcie kolejnych recenzji w najbliższym czasie.

Komentarze