Przejdź do głównej zawartości

Eveline, Chocolate, Luksusowy balsam do ciała "Czekolada i argan"


Balsam ten swego czasu bardzo namiętnie stosowałam. Oczywiście do jego zakupu skusił mnie ten obłędny czekoladowy zapach, przypominający budyń czekoladowy. Bardzo fajny balsam, o długo utrzymującym się na skórze zapachu. Szkoda, że już go nie ma w sprzedaży.

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty w dużej tubie o pojemności 200ml. Tuba z zamknięciem tupu „klik”, w kolorystyce złoto-brązowej, ze smakowitą czekoladą w centrum opakowania. Produkt o średniej gęstości, łatwo wychodzący z tuby, bez pryskania na wszystkie strony, a to jest ogromny plus. Jak już wspominałam wcześniej pięknie pachnie czekoladą.

Aplikacja i działanie:

Aplikuje się bez większych problemów. Ładnie się rozciera, szybko się wchłania, a gdy wchłonie się całkowicie nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Skóra jest miękka i gładka w dotyku, a do tego nawilżona, chociaż tutaj szału nie było. Dodatkowym plusem był fakt, że fajnie koił podrażnienia po goleniu nóg. Bardzo go lubiłam, chociażby z tego względu, że jego piękny zapach utrzymywał się na skórze bardzo długo, co dawało swego rodzaju uczucie relaksu.

Dostępność i cena:

Oczywiście produkt był dostępny w Rossmannie i wielu drogeriach, zarówno stacjonarnie jak i w internecie. Można go było kupić o ile dobrze pamiętam za jakieś 12-15zł. Ja chyba kupiłam go na promocji za niecałe 10zł. Szkoda, że nie ma go już w sprzedaży.

#eveline #evelinecosmetics #balsamdociała #evelinechocolate

Komentarze