Przejdź do głównej zawartości

Zakupowe szaleństwo na Aliexpress ❤ Kolorówka

Już jakiś czas temu założyłam sobie konto na aliexpress, jednak zanim zdecydowałam się na pierwszy zakup musiało upłynąć dużo wody w rzece. Teraz z perspektywy czasu, po kilku udanych zakupach, bardzo się do niego przekonałam. Oczywiście trzeba liczyć się z tym, że paczka nie dotrze do nas w ciągu kilku dni tylko kilku tygodni, ale sądzę że i tak warto. Na moje pierwsze zakupowe szaleństwo zdecydowałam się w okresie wielkich wyprzedaży, które zaczęły się 11 listopada poprzedniego roku. I tak ja sobie sprawiłam kilka fajnych kosmetyków z kolorówki, oczywiście moja córka również dostała kilka fajnych rzeczy z okazji Mikołaja i Świąt Bożego narodzenia.
Ponieważ decyduję się na takie zakupy od czasu do czasu, doszłam do wniosku, że możecie być zainteresowani tego typu postami, może przekonacie się do nich tak jak ja. Oczywiście wszystko zależy od tego co kupujemy i na jakiego sprzedawce natrafimy, czyli tak naprawdę nie różni się to wiele od zakupów na polskim Allegro.

Jeśli chodzi o moje pierwsze zakupy kosmetyczne to zrobiłam je w sklepie kisslower Store, w którym zakupiłam kilka produktów marki Beauty Glazed. Moja paczka była u mnie w ciągu 21dni od dnia zakupu, więc nie najgorzej. 

Na moje zamówienie składało się pięć paletek i pomadka matowa w płynie marki Beauty Glazed oraz baza do brokatów marki Handaiyan. Muszę przyznać, że jak na chińskie cienie to mają one bardzo dobrą pigmentację, a jeśli nałożymy je na bazę to możemy się nimi cieszyć prawie cały dzień. Paletki chyba są inspirowane kolorystyką paletek Huda Beauty, ale mogę się mylić. Za jedną paletkę zapłaciłam ok.12zł. Paletek jest więcej, bo na cały komplet składa się 10 paletek. Póki co kupiłam pięć tych, które najbardziej mi się podobały, a jeśli się sprawdzą może dokupię pozostałe pięć. Ciągle je testuję, ale prędzej czy później na pewno możecie się spodziewać mojej opinii o nich 😁

Jeśli chodzi o bransoletkę to nie jest ona ona tylko elementem dekoracyjnym, ale została zrobiona przeze mnie osobiście 😍

Jeśli chodzi o bransoletkę to nie jest ona ona tylko elementem dekoracyjnym, ale została zrobiona przeze mnie osobiście :)

#aliexpress #beautyglazed #beautyglazedjupiter #jupiter #beautyglazedneptune #neptune #beautyglazedsaturn #saturn #beautyglazeduranus #uranus #beautyglazedlemon #lemon #brighteyeshadow #paletadocieni #paletkacieni #bazapodbrokat #glitterglue #glitterbase #handaiyan #pomadkawpłynie #pomadkawplynie #pomadkamatowa #mattelipstick #liquidlipstick #zakupoweszaleństwo #zakupoweszalenstwo

Komentarze