Przejdź do głównej zawartości

Wibo, Beach Cruiser, HD Body & Face Bronzer (Perfumowany bronzer do twarzy i ciała)

Beach Cruiser to puder brązujący, o którym w okresie wakacyjnym zrobiło się głośno. Oczywiście ja też skusiłam się na jego zakup, chociaż mam go może dopiero 2-3 miesiące. Dostępny jest w trzech odcieniach kolorystycznych. Ja używam odcienia 01 - Sandstrom, z tego względu, że jest to odcień najjaśniejszy z wszystkich dostępnych. Jest to bardzo ciepły odcień brązu z mieniącymi się drobinkami, jednak wydaje mi się, że nie są one jakoś szczególnie widoczne na twarzy. Oczywiście nie wiem jak on się zachowuje w pełnym słońcu, ponieważ kupiłam go już po wakacjach. Osobiście nie mam się tutaj do czego przyczepić i bardzo się z nim polubiłam.

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty jest w dość sporych rozmiarów tekturowym opakowaniu, w kolorystyce czekoladowego brązu ze złotymi akcentami na zewnątrz i wewnątrz. Na zewnątrz jego szata graficzna jest raczej minimalistyczna, natomiast po jego otwarciu ujrzymy nadrukowane piękne złote liście palmowe. Motyw liści palmowych został również wytłoczony na powierzchni samego bronzera, co jest swego rodzaju dopełnieniem całości. A do tego ten piękny zapach! Wielkość opakowania może jest i duża, ale to również przekłada się na ilość produktu, do tego nie przeszkadza mi to szczególnie w jego użytkowaniu. Należę chyba do nielicznej grupy osób, którym to nie przeszkadza. 

Aplikacja i działanie:

Produkt jest mocno napigmentowany, więc osobom, które mają ciężką rękę jego aplikacja może sprawić niemały problem, a to dlatego, że w dużych ilościach robi on plamy. Jednakże ja osobiście z tym problemu nie mam, a sam bronzer nakładamy w mniejszych ilościach rozprowadza się fantastycznie. Dodatkowo jeśli nakładamy jego minimalne ilości na pędzel, to jego intensywność można fajnie budować. Ma to również kolejne plusy, ponieważ przekłada się to na wydajność. Co do trwałości, to jest duża. U mnie wytrzymuje ona ładnych kilka godzin bez poprawek, ale to dlatego że podczas wygłupów z córką zawsze jakaś jego część mi się ściera z twarzy. Jednak śmiem twierdzić, że jeśli szczególnie nie dotykamy naszej twarzy to spokojnie mógłby się utrzymać od rana do wieczora. 

Dostępność i cena:

Dostępność oczywiście duża, ponieważ jest on dostępny w każdym Rossmannie, a tych Ci mamy pod dostatkiem. Oczywiście do tego dochodzą jeszcze drogerie internetowe. Z kolei cena też jest bardzo przystępna. Stacjonarnie dostaniemy go w cenie regularnej równej 31zł, za to na promocji dostaniemy go już za kilkanaście złotych, a to w przełożeniu na jego pojemność jest bardzo opłacalne.
#wibo #beachcruiser #Bodyandfacebronzer #bronzerdotwarzyiciała #bronzerdotwarzyiciala #bronzer #konturowanietwarzy #facecontouring #makijaż #makijaz #makeup #sandstorm #recenzja #review

Komentarze