Przejdź do głównej zawartości

Walentynkowa paczka od eZebra ❤


Dzisiaj, a właściwie to już wczoraj, przyszła do mnie paczka z moim zamówieniem od eZebra. Oczywiście dostałam kolejną zakładkę z jakże oryginalnym tekstem. Nie wiem jak oni to robią, że te zakładki się nie powtarzają. Zapisują sobie czy jak? XD

Jak widać na zdjęciu będzie kilka nowych recenzji do napisania. Jeśli mam być szczera to nazbierało mi się ich ostatnio dosyć sporo, nie mam tylko czasu na ich napisanie. Ale żeby nie było ostatnio się zmobilizowałam i napisałam kilka recenzji, które niedługo opublikuję. Dodatkowo postanowiłam pisać posty dotyczące zakupów z Aliekspress, gdzie będę poruszać tematy takie jak: czas w jakim dotarła paczka, ceny, czy dotarły w całości, jakiej były jakości i ogólna recenzja. Mam nadzieję, że będziecie zainteresowani.

#ezebra #zakupy #unboxing



Komentarze