Przejdź do głównej zawartości

Czas na kawę ❤ Czekolada z malinami 🍫


Dzisiaj w moim wolnym czasie towarzyszy mi pyszna kawa o smaku Czekolady z malinami wraz z czekoladowymi muffinkami własnej roboty :) Jest to kawa, którą dostałam dzięki życzliwości właścicielki sklepu Pokusa. Kawusia okazała się dobra, zarówno z mlekiem jak i bez. Ma bardzo intensywny słodki zapach. Jej smak kojarzy mi się trochę z Cappuccino Śmietankowo-malinowym marki Mokate. W przypadku tej kawy nie musiałam dodawać cukru, żeby wydobyć jej smak, był on wyczuwalny już od samego początku. Kawa jest dobra, ale smak ten wydaje mi się odrobinę sztuczny i tak jak w przypadku Cappuccino nie bardzo mi on odpowiada. Jednakże jest ona warta polecenia dla osób, które lubią tego rodzaju smaki.

Takie pyszności znajdziecie w stacjonarnie w Stargardzie lub na stronie internetowej sklepu.

#pokusa #stargard #kawaczekoladazmalinami #kawa #coffee #freetime #coffeetime #czasnakawę #czasnakawe #cafe #kochamkawę #kochamkawe #ilovecoffee #chocolatecoffeewithraspberries

Komentarze