Przejdź do głównej zawartości

Ziaja, Maziajki, Mydło do kąpieli "Cola"

Jak już wiecie uwielbiam markę Ziaja. A Maziajki to kolejna linia dedykowana dzieciom, tym razem nieco starszym bo w wieku powyżej 3lat. Oczywiście Maziajki o zapachu coli kupiłam z myślą o córce, ale przyznam się że samej również zdarza się go używać, a to dlatego że jego zapach jest obłędny. Z miłą chęcią będę do niego wracać.

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty w przezroczystej butelce o dużej pojemności. Otwarcie na klik, jednak bardzo często się zacina i ciężko je otworzyć, szczególnie kiedy mamy mokre dłonie. Butelka jest przezroczysta, co jest ogromnym plusem ponieważ wiadomo ile produktu pozostało i kiedy należy się zaopatrzyć w kolejne opakowanie. Zaoszczędza nam to przykrych niespodzianek, kiedy nagle chcemy się wykąpać ale okazuje się, że tak naprawdę to nie ma już w czym :) Produkt ma obłędny zapach Coli, który bardzo przypadł mi i mojej córce do gustu. Ostatni minus jest taki, że nie utrzymuje się on zbyt długo na skórze. Sam kolor mydła również dopasowany jest do zapachu i wygląda jak gęsta niegazowana Cola. 

Aplikacja i działanie:

Produkt jest całkiem gęsty, jednak nie ma problemu z jego wydobyciem z butelki. Mydło może być stosowane jak żel pod prysznic, jak również jako płyn do kąpieli. I tak ja stosowałam go pod prysznicem, jednak kiedy kąpiemy córkę dolewam go do wody i powstaje piękna piana o zapachu Coli. Produkt bardzo dobrze oczyszcza, a zapach mimo iż słodki, jest całkiem orzeźwiający. Nie wysusza, nie uczula i nie podrażnia skóry, nawet tak delikatnej jak skóra trzyletniego dziecka. Jego wydajność nie jest najgorsza. Oczywiście w zależności czy jest dolewany do wody czy też na gąbkę jego zużycie waha się od średnio wydajnego do wydajnego, co moim zdaniem nie wypada wcale aż tak źle. 

Dostępność i cena:

Dostępny w wielu drogeriach stacjonarnych i internetowych, jednak w Rossmannie go nie znajdziemy, a szkoda. Ja swój kupiłam w Naturze, jednak nie chodzę do niej za często, bo jest tylko jedna w mieście i mam do niej nieco daleko. Cena mydła do kąpieli z serii Maziajki waha się od 8 do 12zł w zależności od sklepu.
#ziaja #maziajki #mydłodokąpieli #mydlodokapieli #maziajkicola #plyndokapieli #płyndokąpieli #żelpodprysznic #zelpodprysznic #bathsoap #showergel #bubblebath #dladzieci #forkids #forchildren #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #sensitiveskin #skórawrażliwa #skorawrazliwa  #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #pielęgnacjaskóry #pielegnacjaskory #skincare #recenzja #review

Komentarze

  1. Moje dziecko przepada za tą kolą, raz kupiłam i już przepadł bo nie chce nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo było z moją córką :) Ale ja osobiście też bardzo go lubię, tylko otwarcie mogłoby się nie zacinać :)

      Usuń
  2. Jeżeli chodzi o mydła to dla mnie bezkonkurencyjna jest firma Protex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że te mydła są świetne do mycia pędzli i gąbeczek do makijażu. Mam na liście "Kiedyś kupię", do przetestowania właśnie w tym celu. Co do mydeł Ziaji, to mydłami one są tylko z nazwy. Raczej nazwałabym płynem pod prysznic, ewentualnie żelem :)

      Usuń

Prześlij komentarz