Przejdź do głównej zawartości

Dwa testy z Klubu Nivea ❤ Peeling do ust NIVEA Caring Scrub "Dzika Róża" oraz Płyn micelarny do cery wrażliwej


Płyn micelarny dostałam jakoś dwa tygodnie temu. Jest to płyn z tej samej serii co ten ostatni, tylko w wersji dla wrażliwców. Byłam go bardzo ciekawa, więc zgłosiłam się do testu, jednak nie liczyłam na to, że się dostanę. A tutaj taka niespodzianka. Dzięki Nivea mam okazję porównać oba płyny. Mam już swoje przemyślenia na ten temat.

Dzisiaj natomiast dostałam paczkę z nowością od Nivea czyli Peelingiem do ust o zapachu Dzikiej Róży. Miałam już nie jeden peeling. Jestem ciekawa czy jest to peeling na poziomie tego cukrowego od Sylveco. Nie wiem jak jest z drobinkami ponieważ przy pierwszym użyciu jeszcze do nich nie dotarłam. Ma słodki, bardzo przyjemny zapach. Kiedy obliżemy usta również wyczuwalny jest delikatny, słodki posmak.

Pomadka zawiera i olejek z dzikiej róży i witaminę E. Cząsteczki peelingujące zawierają naturalne składniki, które wtapiają się w usta, delikatnie je złuszczają i pielęgnują. Produkt zapowiada się bardzo obiecująco. Z tego co już wiem, pomadki w obu wersjach smakowych: Dzika Róża i Aloes, będą dostępne w Rossmannie w cenie regularnej 13,99zł. 

#nivea #klubnivea #nowoscnivea #niveacaringscrub #niveascrubdzikaróża #niveascrubdzikaroza #peelingdoust #balsamdoust #pomadkaochronna #wramachtestu #lipbalm #lipscrub #rosehipscrub

Komentarze