Przejdź do głównej zawartości

Eveline, Look Up, Let's Try Eyeshadow Palette (Paleta cieni do powiek) - swatche

Kochani przepraszam, za kolejną tak długą nieobecność, ale ostatnio odczułam jakieś zmęczenie chorobami Felicji, a nawet samą tematyką beauty. Musiałam zrobić sobie mały reset a ten czas przeznaczyłam na rękodzieło. 

Wczoraj były Walentynki, mam nadzieję że spędziliście je w miłej atmosferze :)

Przychodzę dzisiaj do Was ze swatchami jednej z trzech paletek Eveline Look Up, mianowicie tej neutralnej z różami, czyli Let's Try. Ta paletka bardzo przypadła mi do gustu jeśli o kolorystykę właśnie chodzi, ale także o błyski. Skoro o nich mowa to w palecie mamy trzy błyski, jeden najjaśniejszy jest mniej intensywny, w nieco szampańskim kolorze. Mamy również dwa cienie marmurkowe, które mają bardzo duży potencjał i przepięknie mienią się taflą na powiece. Jeden w kolorze delikatnego różu, drugi zaś w kolorze złota, opalizującego niekiedy na zielono. Oba uwielbiam i często z nich korzystam. Co do matów mamy ich sześć: jasny beż, chłodny brąz przejściowy, brudny róż, dwa cieplejsze brązy i chłodna czekolada. Każda z palet ma w sobie coś wyjątkowego, ale ta paleta to mój nr 1, który myślę że będzie pasował każdemu typowi urody :)

Więcej dowiecie się niebawem w bardziej szczegółowej recenzji 💓

#eveline #lookup #lookupbyeveline #letstry #paletacieni #cieniedopowiek #eyeshadowpalette #nowoscieveline #nowościeveline #evelinemakeup #beauty #makeup #makeuplover #makeupinspiration #współpracareklamowa #makijaż #makijaz #makeup #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #kwarcrozowy #kwarcróżowy #rosequartz #rodonit #rodonite

Komentarze