Przejdź do głównej zawartości

Eveline, Look Up, Let's Try Eyeshadow Palette (Paleta cieni do powiek)

Jakiś czas temu był post ze swatchami, więc dzisiaj przychodzę do Was z postem, gdzie prezentuję całą paletką "Let's Try!". Jest to jedna z trzech paletek jakie marka Eveline wypuściła jeszcze w poprzednim roku. Należy ona do linii Look Up. Każda z tych paletek jest fajna na swój sposób, jednakże ta paletka ma w moim odczuciu najlepsze i bardzo użytkowe błyski. Uwielbiam jej używać podczas wykonywania makijaży dziennych i bardzo często po nią sięgam :)

Opakowanie i produkt:

Paletka zamknięta jest w plastikowym opakowaniu, którego dolna część ma kolor beżowy. Opakowanie wydaje się być wykonane dosyć solidnie i póki co nic mi nie pękło i nie połamało się, a maglowałam ją trochę. Paletka ta, jak jej neonowe poprzedniczki zamykana jest na klik. Nie ma żadnego problemu przy jej otwieraniu, ponieważ mechanizm się nie zacina i nie blokuje. W środku znajdziemy 9 cieni: 6 matów i 3 błyski.

Aplikacja i działanie:

Jak już wspomniałam wcześniej paleta ta jest bardzo poprawna. Pigmentacja matów jest dobra. Cienie dobrze się blendują, a kolory dobrze łączą się ze sobą. Nie miałam większego problemu z ich aplikacją. Nie robiły mi się dziury. Makijaż utrzymywał mi się wiele godzin, oczywiście na odpowiednio przygotowanej powiece. U mnie bez tego ani rusz, bo po 1h każdy makijaż wygląda mało estetycznie, dlatego grunt to dobre przygotowanie podłoża. Co do błysków. Ten najjaśniejszy jest klasycznym cieniem perłowym, w nieco szampańskim kolorze. Idealnie sprawdza się do rozświetlenia wewnętrznego kącika. Mamy również dwa cienie marmurkowe, które mają bardzo duży potencjał i przepięknie mienią się taflą na powiece. Jeden w kolorze delikatnego różu, drugi zaś w kolorze złota, opalizującego niekiedy na zielono. Oba uwielbiam i często z nich korzystam. Co do matów mamy ich sześć: jasny beż, chłodny brąz przejściowy, brudny róż, dwa cieplejsze brązy i chłodna czekolada. Każda z palet ma w sobie coś wyjątkowego, ale ta paleta to mój nr 1, który myślę że będzie pasował każdemu typowi urody :)

Dostępność i cena:

Oczywiście jak na produkty marki Eveline przystało palety te mają doskonałą dostępność. Stacjonarnie znajdziemy je w drogeriach Rossmann i Hebe. Jej cena regularna to 45-50zł w zależności od sklepu. Aktualnie w Hebe jest na nią promocja dzięki, której zamiast 49,99zł damy za nią tylko 29,99zł. Internetowo wygląda to jeszcze lepiej ponieważ kupimy go w wielu drogeriach typu eZebra czy Cocolita, gdzie jej cena regularna to 45,99zł. Jeśli ktoś uwielbia markę Eveline i często po nią sięga, zakupy można zrobić w ich sklepie internetowym, gdzie aktualnie paletka jest w promocji i zapłacimy za nią jedyne 21,99zł.

#eveline #variete #lookup #lookupbyeveline #latstry #paletacieni #cieniedopowiek #eyeshadowpalette #nowoscieveline #nowościeveline #evelinemakeup #beauty #makeup #makeuplover #makeupinspiration #współpracareklamowa#makijaż #makijaz #makeup #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #kwarcrozowy #kwarcróżowy #rosequartz #rodonit #rodonite
 

Komentarze

  1. Kupiłam tę paletkę niedawno, skusiłam się, bo była w promocji i powiem szczerze, że jestem zachwycona! Te brokatowe cienie robią w makijażu taką robotę - oko wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% 💓 Paletka jest bardzo użytkowa a błyski są fantastyczne :)

      Usuń

Prześlij komentarz