Przejdź do głównej zawartości

Garnier, Skin Naturals, Vitamin C, Super Serum na przebarwienia, (3,5% czystej witaminy C)

Kochani, moja przygoda z tym produktem jest dosyć śmieszna, a to z tego względu, że kiedy w końcu go kupiłam i zaczęłam używać, okazało się że dostałam się do testu @wizazpl, dzięki któremu mogę również zapoznać się z wersją na noc. Jakiś czas po tym jak zaczęłam testowania obu wersji, przyszła do mnie również paczka niespodzianka od marki @garnier, za co serdecznie dziękuję, bo dzięki temu mam moje dwa ukochane produkty do twarzy w zapasie. Nie sądziłam, że kiedykolwiek znajdę kosmetyki które będą idealne i które poradzą sobie z moimi problemami skórnymi. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że ten duet jak i każde serum z osobna jest totalnym sztosem. Efekty tego duetu totalnie mnie zaskoczyły i nie piszę tego tylko dlatego, że walczę w tej chwili z gorączką :D Nie, tym razem nie od zęba czy też od dziury po zębie. Wszystko się goi super, ale te wszystkie leki, antybiotyki i ból tak mnie osłabiły, że jeszcze złapałam anginę 😱😭

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty w szklanym opakowaniu o pojemności 30ml, wyposażonym w aplikator w postaci szklanej pipetki. Produkt ma jakby delikatnie żelową konsystencję w kolorze białym. Jest lepki i odrobinę ciągnący się. Ma bardzo ładny, cytrynowy zapach, który delikatnie nas pobudza i sprawia, że aplikacja produktu jest jeszcze przyjemniejsza.

Aplikacja i działanie:

Serum aplikujemy oczywiście na uprzednio oczyszczoną skórę, można rano i wieczorem. Jednakże od kiedy wyszła również wersja na noc, wystarczy tylko rano. Skóra już po pierwszym użyciu była zmatowiona i wygładzona. Już po kilku dniach mój ewentualny trądzik został ukojony. Zaczerwienienia stały się mniej czerwone i zaczęły zanikać szybciej niż normalnie. Nowe ogniska przestały się pojawiać. Jedyne nowe niedoskonałości pojawiały mi się przed miesiączką, ale były to pojedyncze zmiany, które szybko znikały. Pory w strefie T uległy znacznemu zwężeniu i spłyceniu już kiedy stosowałam go samodzielnie, ale w duecie z wersją 10% efekty były niewiarygodne. Super się zgrał z moją poprzednią pielęgnacją od marki AA, a następnie z nowym nabytkiem marki Nacomi. Jestem tym produktem zachwycona i będę do niego wracać na pewno! Zresztą dzięki klubowi Garnier oraz Klubowi Recenzentki mam je w zapasie! Są fenomenalne!

Dostępność i cena:

Stacjonarnie dostępne w drogeriach: Rossmann, Hebe, Natura czy Superpharm w cenie regularnej 52-60zł. W tej chwili w Rossmannie i Naturze trwa promocja, w której serum to kupicie za ok. 34zł. Poza tym cytrynowe serum znajdziecie również w drogeriach internetowych typu: Cocolita, eZebra czy Ladymakeup, gdzie ich cena regularna to ok. 43-45zł. W tej chwili najtaniej dostaniecie go w drogerii Cocolita, gdzie kosztuje niecałe 30zł. Jeśli macie problem z trądzikiem to koniecznie wypróbujcie to serum!

#garnier #skincare #serumvitaminc #mojekwc #klubrecenzentki #klubgarnier #serum #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #ceratłusta #oilskin #ceramieszana #combinationskin #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #howlitbiały #fluoryt #amazonit #współpracareklamowa #testowanieniesponsorowane 

Komentarze

  1. Słyszałam sporo pozytywnych recenzji o tych kosmetykach, więc chyba czas je przetestować. Mam czerwone przebarwienia, co prawda, niewielkie, ale chciałabym się ich w końcu pozbyć. Dam znać, czy zadziałało! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działa cuda, szczególnie w duecie z wersją na noc, która ma 10% wit. C :) Koniecznie daj znać czy się sprawdził!

      Usuń

Prześlij komentarz