Przejdź do głównej zawartości

Nowy test z Klubu Recenzentki ❤ Rutyna pielęgnacyjna #SkinCycling

Ostatnimi czasy zostałam obdarowana masą kosmetyków! Między innymi w piątek przyszła do mnie paczuszka z Klubu Recenzentki @wizazpl. Szczerze powiedziawszy to miło mnie zaskoczyli, bo już od bardzo dawna nie dostałam się do żadnego testu i tak naprawdę nawet na nic nie liczyłam :) I o ile produkty Garnier miałam lub mam i kocham oba! Są boskie! To z pielęgnacją marki Mixa będę miała do czynienia po raz pierwszy w życiu. Z marką L'Oreal Paris miałam styczność jakieś 4lata temu, kiedy to testowałam serum Hydra Genius z wodą aloesową dla cer mieszanych. Swoją drogą bardzo przypadło mi ono do gustu. A teraz kilka słów, o tym co znalazłam w paczce:

Garnier Pure Active, Serum przeciw niedoskonałościom - Serum z kwasami AHA, BHA i węglem, które redukuje niedoskonałości, przebarwienia, wygładza, koi i matuje skórę. Super produkt dla cer mieszanych, który pokochałam od pierwszego użycia.

L'Oreal Revitalift Laser Pure Retinol Serum z czystym retinolem - Stymuluje regenerację komórek w głębokich warstwach naskórka,przez co skóra staje się zagęszczona, dając widoczny efekt
odmłodzenia.

Mixa Hyalurogel Serum dla skóry wrażliwej - Koi, łagodzi skórę, a także redukuje uczucie ściągnięcia, gwarantując nawilżenie przez 24H.

- Mixa Hyalurogel Nawilżający krem-maska na noc - Intensywnie odżywia skórę, regeneruje ją, jednocześnie zapewniając uczucie komfortu i wsparcie bariery hydrolipidowej.

- Garnier Vitamin C Serum na przebarwienia z witaminą C - Zapewnia efekt gładkiej, ujednoliconej cery pełnej zdrowego blasku, wyraźnie zmniejszając przebarwienia i wyrównując koloryt. Fantastyczny produkt, który używam już dłuższy czas i którego recenzja pojawi się niebawem.

- L'Oreal Revitalift Clinical Rozświetlający krem na dzień z witaminą C i SPF50 - Gwarantuje bardzo wysoką ochronę przed promieniowaniem UVAi UVB. Formuła wzbogacona o witaminę C pomaga zapobiec powstawaniu pierwszych oznak starzenia się skóry, wspiera redukcję przebarwień oraz drobnych zmarszczek.

Cały test składa się z 4 podstawowych kroków i polega na stosowaniu różnego rodzaju substancji aktywnych zamiennie w odpowiednim, powtarzającym się cyklu. Ja zaczynam od dzisiaj, więc spodziewajcie się sprawozdania za jakiś czas.

Kolejność stosowania #SkinCycling:
🌜 Noc 1 (Złuszczanie) - Garnier Pure Active
🌜 Noc 2 (Retinoidy) - L'Oreal Revitalift Laser Pure Retinol Serum
🌜 Noc 3 i 4 (Regeneracja) - Mixa Hyalurogel Serum plus Mixa Hyalurogel Nawilżający krem-maska

🌞 Codziennie rano (Antyoksydacja + SPF) - Garnier Vitamin C oraz L'Oreal Revitalift Clinical Rozświetlający krem z SPF50

Co myślicie o takim teście? Jesteście ciekawi moich rezultatów?

#SkinCycling #mixa #mixahyalurogel #garnier #garnierpureactive #garniervitaminc #lorealparis #lorealrevitalift #złuszczanie #retinoidy #regeneracja #antyoksydacja #spf #retinol #witaminaC #klubrecenzentki #wizazpl #wramachtestu 

Komentarze