Przejdź do głównej zawartości

Bell, HYPOAllergenic, Nude Liquid Powder (Puder matujący w płynie) – odcień 02

Tak wiem, że recenzja tego podkładu już była, ale chciałam zrobić małą aktualizację. Ponieważ w tamtym roku byłam wniebowzięta tym podkładem i był on nr1 na lato, w tym roku postanowiłam kupić ten sam podkład, ale w odcieniu 02. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie, kiedy się okazało że niby ten sam podkład, a jednocześnie jest całkowicie inny~! Nie wiem czy to zależy od koloru, ale byłam wściekłam, że wydałam pieniądze na podkład, a nadaje się jedynie do wyrzucenia.

Opakowanie i produkt:

Opakowanie produktu pozostało bez zmian, buteleczka szklana, z nieszczęsną pipetką, z którą idzie się jakoś pogodzić pod warunkiem, że zawartość jest ok. Jednak nie mogę tego samego powiedzieć o podkładzie. Podkład jest wodnisty czego wręcz nienawidzę! Kolor dużo za ciemny, nawet w okresie letnim. Ale cóż, z tym akurat się liczyłam, bo jestem przecież 100% bladziochem.

Aplikacja i działanie:

Aplikacja koszmarna, głównie przez to że podkład jest wodnisty. Nie było aplikacji przy, której nie ubrudziłabym siebie lub otoczenia. Zawsze coś skapnęło z pipety co doprowadzało mnie do szału! Pomijając jego gęstość, cała reszta też jest nie do zaakceptowania. Podkładu nie da się nanosić gąbeczką bo wchłania go jak wodę. Pozostają palce. Podkład nie podrażnia i nie wysusza, ale strasznie zapycha! Po ponad tygodniu miałam taki wysyp na brodzie, że szok. Kompletnie nie ogranicza wydzielania sebum, nie wspominając o poceniu. Pociłam się w nim jeszcze bardziej. Wykończenie pudrowe, które tak w nim kochałam, nagle stało się znikome. Musiałam się wspomagać pudrem, który na dobrą i tak nie był w stanie tego podkładu utrwalić, bo strasznie się ścierał, odkrywając wszystkie niedoskonałości. Krycie też o wiele gorsze. To jest kompletne przeciwieństwo i nie wiem co mam teraz myśleć! Skończy się chyba na tym, że podkład wyląduje w koszu...

Dostępność i cena:

Cene nie uległa zmianie. Podkład kosztuje ok. 30zł co jest cena naprawdę atrakcyjną. Dalej jego stacjonarna dostępność jest znikoma, a przynajmniej w moim mieście i musiałam się wspomagać internetem… No kompletna katastrofa! Aż żal...
#bell #bellhypoallergenic #hypoallergenic #nudeliquidpowder #pudermatującywpłynie #pudermatujacywplynie #podkład #podklad #matowewykończenie #matowewykonczenie #smattefinish #podkładkryjący #podkladkryjacy #coveringfoundation #review #recenzja 

Komentarze