Przejdź do głównej zawartości

Instituto Espanol, Avena Collagen (balsam do ciała z kolagenem i ekstraktem ze ślimaka)

Tym razem przychodzę do Was z ostatnim, czyli trzecim balsamem jaki dostałam do testów od AmbasadorkiKosmetycznej, a mam tutaj na myśli Avena Collagen. Jest to balsam, który w odróżnieniu od pozostałych w ogóle nie przypadł mi do gustu ze względu na jego zapach. Jeśli chodzi o jego działanie to klasyfikuje się on równie wysoko jak jego poprzednie wersje. Mi zapach przeszkadzał, ale dla kogoś innego może stać się on faworytem.

Opakowanie i produkt:

Produkt koloru białego, o konsystencji typowego mleczka. Mleczko dostępne jest w opakowaniach o pojemności 100ml, 500ml. Nie udało mi się znaleźć w otchłani internetu informacji że wersja o pojemności 950ml istnieje.

Aplikacja i działanie:

W tym przypadku zacznę od jego jedynej moim zdaniem wady, czyli jego zapachu, który kompletnie nie przypadł mi do gustu. Śmierdzi mi niemiłosiernie, do tego stopnia, że po aplikacji, ciągle czułam ten zapach na sobie. Skoro już jesteśmy przy zapachu, to pomijając jego aromat sam w sobie, z pewnością plusem jest fakt, że jak u jego poprzedników, zapach utrzymuje się naprawdę długo na skórze. Pod względem aplikacji i działania mleczko wypada bardzo dobrze. Mleczko rozprowadza się bez problemu i wchłania się w mgnieniu oka. Dużym plusem jest fakt, że po rozsmarowaniu nie pozostawia ono tłustego filmu na skórze. Produkt nie uczula i nie podrażnia skóry. Dobrze nawilża oraz wygładza i delikatnie ujędrnia skórę, która staje się przyjemniejsza w dotyku. Jest całkiem wydajny. Duże opakowanie z pewnością starczy kilka miesięcy.

Dostępność i cena:

Stacjonarnie raczej słabo dostępny. Szybciej znajdziemy go w kilku drogeriach internetowych. Co do ceny i opłacalności, to ceny rozkładają się podobnie jak w przypadku Aloe Vera i Urea. I tak: opakowanie 500ml dostaniemy za 17-19zł, jednak za 100ml musimy dać ok 6-8zł co już się w ogóle nie opłaca.

#institutoespanol #avenacollagen #balsamzkolagenem #collagenlotion #mleczkodociała #mleczkodociala #bodymilk #mleczkodorąk #mleczkodorak #handmilk #kolagen #collagen #śluzślimaka #sluzslimaka #snailslime #balsam #balm #wramachtestu #balsamdociała #bodybalm #ambasadorkakosmetyczna #recenzja #review

Komentarze