Przejdź do głównej zawartości

Fa, Kids, Shower Gel & Shampoo Mermaids (Żel pod prysznic i szampon)

Ten żel Fa dedykowany dzieciom, kupiłam pod czas szybkich zakupów w Netto. Przypomniało mi się, że nasze mydło Cola od Ziaji już się skończyło i potrzebny jest nowy. W Netto natomiast natrafiłam na Fa i pomyślałam sobie można spróbować. Jego skład może nie powala, ale żel sam w sobie nawet się sprawdza. Jest to produkt 2w1 czyli żel pod prysznic i szampon, dzięki czemu nie potrzebujemy osobnego produktu do mycia włosów. 

Opakowanie i produkt:

Opakowanie klasyczne dla żeli pod prysznic marki Fa, w kolorze różowym z syrenką na naklejce. Bardzo dobrze leży w dłoni, otwarcie nie zacina się i łatwo się otwiera, nawet gdy mamy mokre ręce. Była jeszcze wersja niebieska z piratem dedykowana chłopcom. Produkt ma konsystencję typową dla Fa, czyli ani nie za rzadką ani za gęstą, w kolorze jasnego różu. Żel pachnie słodkimi jagodami, jednak jest to zapach w moim odczuciu raczej sztuczny. Zapach jest bardzo intensywny i bardzo długo utrzymuje się na skórze, a jeszcze dłużej na włosach. 

Aplikacja i działanie:

Aplikuje się bezproblemowo. Bardzo dobrze się pieni, ale niestety jest to zasługa SLS w składzie. A ponieważ dobrze się pieni, jest on bardziej wydajny i starcza na długo. Dobrze oczyszcza skórę i myje włosy. Zapach jak już wspominałam wyżej bardzo długo się utrzymuje na skórze i na włosach. Włosy po tym szamponie dobrze się rozczesują, nie mamy z tym większych problemów. Nie uczulił i nie podrażnił córki, a używamy go już chyba ponad dwa miesiące. Nie zauważyłam też żeby szczególnie wysuszał skórę dziecka. 

Dostępność i cena:

Dostępność stacjonarną ma bardzo dobrą. Znajdziemy go w wielu drogeriach stacjonarnych: Rossmann, Superpharm czy Natura, a do tego w niektórych sklepach wielkopowierzchniowych. Ja swój kupiłam w Netto i dałam za niego chyba niecałe 4zł. Więc wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy podczas dzisiejszych poszukiwań tego gagatka w sieci, okazało się że ten sam żel o pojemności 250ml dostaniemy w cenie regularnej 9-10zł. Tyle to na pewno nie dałabym za żel o tak małej pojemności. Byłam przekonana, że jego normalna cena to jakieś 5-6zł za 250ml. A tutaj taka niespodzianka. Gorzej z dostępnością jeśli chodzi o drogerie internetowe, chociaż w drogerii Jasmin dostaniemy go w przystępnej cenie 6,99zł. 

Jak dla mnie też żel jest całkiem ok, chociaż ze względu na ten sztuczny zapach i wygórowaną w stosunku do pojemności cenę, raczej nie sięgnę po niego drugi raz.

#fa #schwarzkopf #fakids #showergel #shampoo #showegelandshampoo #sweetberry #słodkiejagody #slodkiejagody #mermaid #syrenka #plyndokapieli #płyndokąpieli #szampon #żelpodprysznic #zelpodprysznic #showergel #bubblebath #dladzieci #forkids #forchildren #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #sensitiveskin #skórawrażliwa #skorawrazliwa #recenzja #review

Komentarze